Gå til innhold

E36 328 Tyverisaken henlagt

JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er for jævlig! Har mistet all tiltro til politi og rettsvesen. Og hvis de blir tatt så får de jo nesten ikke noe straff i det hele tatt! Er så synd på de stakkars, har hatt det så vondt sikkert! Ingen tenker på ofrene som sitter igjen med masse problemer i ettertid! Blir så forbannet! Har blitt utsatt for blind vold selv. Strafferammen i tiltalen var på 3 år. Han hadde 2 tilfeller av vold til, grovt ran og masse tyverier + smugling i tillegg. Han fikk 1 år! Og av dette året er 150 dager betinget! Synes dette er helt forkastelig og oppfordrer faktisk andre til å begå lovbrudd uten at det får konsekvenser. I tillegg så satt han å lo og sendte meldinger mens jeg forklarte meg! Jeg var faktisk en halvtime unna å stryke med! Beklager.. litt unna den aktuelle saken her, men det bare bekrefter at beskyttelse fra politi og rettsvesen finnes ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det sto på dagbladet at du måtte betale 4k i egen andel Joar... hva måtte repareres egentlig?

De gutta som ble tatt, norske eller??

Det er ikke de 4000,- kr dette dreier seg om, så det gir jeg f... i.

Det ble en del lakkering pga skrubbsår her og der i lakken,innvenndig rens(tak og golv + ozonbehandling for å fjerne røyklukt), 1 ny felg, rep. av førervindu og ny clutch.

De 2 som satt i bilen var begge 30år gammle og norske.Jeg har fullt navn på begge to.Mulig navnene dukker opp her etterhvert, men først får vi se hva politiet gjør med klagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt reisevei, men det er hvertfall riktig merke! Det var bra. Snakket du med AG om muligheter der?

Ja,men kjører gjerne noen km ekstra for å komme tilbake til BMW :bmw:

Har ikke snakket med AG, er fint å være hoss autorisert forhandler pga kursing og oppdateringer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...