R Andersen Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Takk for det. Du får stikke innom en gang hvis du er på farten.. det skal jeg gjøre! jobber du i salgsavdelingen? lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Takk for det. Du får stikke innom en gang hvis du er på farten.. det skal jeg gjøre! jobber du i salgsavdelingen? lykke til! Takk. Er i verkstedavd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Any updates Joar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 11, 2005 Forfatter Share Skrevet November 11, 2005 Any updates Joar? Nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Hvor langt har du kommet i å skrive en klage på henleggelsen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 Hvor langt har du kommet i å skrive en klage på henleggelsen da? Klagen er sendt, så får vi se hva de sier nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 men har du lagt salg av bilen helt på is du nå eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Klagen er sendt, så får vi se hva de sier nå Jeg krysser støtdempere, dekkspaker, fingrene og alt jeg har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 men har du lagt salg av bilen helt på is du nå eller?? Kommer det noe tilbud så blir det vurdert Men har ikke annonsert den noe mer, har ikke blitt spesielt lysten på salg/kjøp av bil mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 det skjønner jeg veldig godt, vent litt til så bilen din faller litt i pris så kjøper jeg den hehe. hva skulle du ha for den egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02dag Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Dette er en oppfordring til å stjele biler. Tenk at i Norge hvor biler er blitt så dyrt, så er det bedre å stjele en bil og bruke denne til man blir tatt. Du får da en natt på glattcelle maks en helg før du er ute igjen. Deretter kan man bare stjele en ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Helt horribelt at samfunnet behandler oss på denne måten. Norge er et land for kriminelle, utlendinger og personer som ikke gidder å jobbe. Alle som gjør noe bra for samfunnet blir "straffet", eller det blir uteblivelser av goder. Gjør man noe galt, får man alt i hendene... Tror jeg vil bli kriminell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Alle som gjør noe bra for samfunnet blir "skattelagt". De kriminelle derimot betaler sjelden full skatt for ting. Men de får gjerne litt på sosialen så de kan klare seg økonomisk da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Ja jeg syns virkelig synd på dem.. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 Jeg er innkalt til politiet i morgen for å se på bilder av noen aktulle "kandidater".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå