Gunnar Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 JA JA, du har ihvertfall ikke stålfelger med orginale kapsler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Var da ikke så ille det, syntes det ser bra ut jeg da. Men seff er det vel kjedelig å gå vekk fra 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg har også skiftet, "dessverre" har jeg noen helt OK felger i 17" i vinterhalvåret (Bildet ble tatt ifjor) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Digger de felgene der! meget pene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Digger de felgene der! meget pene!! Takk for det, men jeg er faktisk ikke enig... Jeg kjøpte de mest fordi var enkle å holde ren (Tenk det! Jeg anvender logikk når det kommer til bil!!! ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 hmrf... jeg har ikke skaffet meg noen kurrante vinterhjul enda. Sitter inne med stålfelger/kapsler liggende i garasjen, men det frister veldig lite å sette de på. Får man 225/40-18 med pigg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Får man 225/40-18 med pigg? Klart det.. Men det er antagelig billigere å kjøpe seg en vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 195/65/15 her. Uff. Funderer på å kjøpe nye og da bil det nok 16". De jeg har er bare 2 år gamle, men merker at grepet er betraktelig dårligere enn når de var nye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Får man 225/40-18 med pigg? Klart det.. Men det er antagelig billigere å kjøpe seg en vinterbil Hehe, ja tenkte meg det. Kjørte egen vinterbil i fjor, en 323 84 modell. Hadde 3 tusen i verditap på bilen, så det er egentlig en ganske "billig" løsning. (Hvis vi ser bort fra at klutchen gikk til h....... første uka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hehe, ja tenkte meg det. Kjørte egen vinterbil i fjor, en 323 84 modell. Hadde 3 tusen i verditap på bilen, så det er egentlig en ganske "billig" løsning. (Hvis vi ser bort fra at klutchen gikk til h....... første uka) hehe.. Det hadde igrunn passet meg yppelig! Med en e30 vinterbil altså Bare pass på at det følger med piggdekk til vinterbilen da.. hvis ikke har du liksom ikke tjent så mye like vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Var å skulle skaffe meg 245/50/18 vinterdekk igår til 7'ern, det var ikke bare bare, måtte ringe rundt til flere dekk produsenter, for å klare å få tak i noen, endte opp med noen Dunlop dekk, er visst ikke noe bra dekk, men det var det eneste de klarte å skaffe er visst noe høyhastighets vinterdekk, får de forhåpentlig vis senere idag. Blir spennende å se hva de er gode for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Var å skulle skaffe meg 245/50/18 vinterdekk igår til 7'ern, det var ikke bare bare, måtte ringe rundt til flere dekk produsenter, for å klare å få tak i noen, endte opp med noen Dunlop dekk, er visst ikke noe bra dekk, men det var det eneste de klarte å skaffe er visst noe høyhastighets vinterdekk, får de forhåpentlig vis senere idag. Blir spennende å se hva de er gode for Hehe... Slik er det når du skal være kar!!! Er det kanskje "kontinentale" dekk du får? Jeg har det, de er hastighetmerket til 210km/t tror jeg. Jeg har kjørt på vinterdekk som jeg har kjøpt i Tyskland i tre år på rad nå (Continental Winter Contact 225/45-17). Det fungerer utmerket! Litt kompromiss blir det, ikke så veldig bra på dyp snø og må ta det ekstra forsiktig når det er våt is. Sammen med DSC er det ingen problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Min med 17" piggfrie 215/45-17 vinterhjul: Lette å reingjøre i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Min med 17" piggfrie vinterhjul: Lette å reingjøre i allefall De var jo fine de der da! Ikke noe å skamme seg over.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå