Gå til innhold

Første snø dag..... (legg inn bilder og historier fra i dag)

Ole-P
 Share

Anbefalte innlegg

Synes det var helt topp i går!! synd at snøen er vekk.. Har aldri hatt det så gøy på vei hjem fra jobben. Første gang jeg har kjørt på vinterføre etter at jeg fikk lappen. Glad jeg har bil som trekker i riktig ende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte noen kompiser og tenkte vi går ut og burner, 2RWD var klare, vi kjørte rundt omkring området for å finne noen ordentlig sted til å burne med, først var det en skole men det var ikke særlig mye snø der så kjørte vi til en industriområdet like ved, der er det aldri trafikk på natta og masse svingete veier, men der tørte vi ikke, grøft på begge sider av veiene og skikkelig glattttttt på veiene der, så kjørte vi til en annen parkeringsplassen, der var det en skikkelig føcka dump, lysstolpe, 3biler parkert, kameraovervåket så vi dro derifra, tilbake til skolen, det er en skikkelig svær vei som går inntil skolen så vi lagde egen bane der, så begynte vi å leke, ene bilen står forsvarlig på et sted og ser, andre begynner og tar sledden pent gjennom svingen, det var såpeglatt på veien, det var ikke snø på veien der men REIN IS, sånn gjorde vi flere ganger, var morsomt i begynnelsen, mye 360 og mye pene sledd, andre kompisen gjorde det veldig bra i svingen der, så var det min tur igjen, jeg kjører og sledder i svingen, så begynner bilen å skli på alle fire hjula bortover i 180graders vinkel, jeg begynner å komme nær en fortauskant, jeg fikk ikke grepet på veien og endte med at jeg kjørte rett inn i den høye fortauskanten og jeg har senka bilen kraftig for en uke siden, så rygger jeg derifra og ser foran meg så ligger det heftig oljesøl, jeg tenker faen bunnpanna gikk til helvete, kjørte litt lengre bak går ut og ser der ser jeg bunnpanna ligger i 2 deler på bakken og all olje ute, går og slår av bilen med engang.

Og det verste kompisen min FILMA akkurat dette og ikke de sleddene som var kule, nå skal han dritten vise til alle andre.blææææææææ dreit meg ut skikkelig.

Taua bilen hjem derifra, det rare som skjedde på veien der var at tauekroken løsna og spratt på bilen som taua meg og traff på bakvinduet til bilen til kompisen min og det ble en skikkelig svær høl på bakruta hans, hvor store sjanser er det for at sånt skal skje, fikk en god lattis der.

Men nå må jeg få fiksa bilen igjen, blæææææææææ skulle ikke drifta på isen.

hvordan legger man til videofil fra mobil, kompisen tok det opp så jeg kan legge det ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taua bilen hjem derifra, det rare som skjedde på veien der var at tauekroken løsna og spratt på bilen som taua meg og traff på bakvinduet til bilen til kompisen min og det ble en skikkelig svær høl på bakruta hans, hvor store sjanser er det for at sånt skal skje, fikk en god lattis der.

HAHAHA!!! Så sinnsykt stilig!!! hehehehehehe ser det for meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...