Leonard Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2005 Ja er mange måter å tjene penger på, fortell hvor mye du donerer nåda Leonard.http://www.savetoby.com/ unless I sell 100,00 copies of my book Hva slags antall er det? 100? eller 10 000? Jaja, ikke alle mennesker er helt i sine fulle fem. Han skal spis en søt kanin, fordi boken hans sug og ikke selg så bra. Trur nu heller han burde ta boken tilbake, og omskrive den. Dama mi hadde en kanin. Vi slapp den inn en kveld og trur du f*** ikke den gnagde av ledningene til Playstation kontrollene mine da!Da ble 2 løps hagle og rundspade løsningen. Alle vet jo at du må legge fake ledninger rundt i huset. Og helst et par med litt spenning tilkoblet. Et lite støt og ikke noe mer gnaging
Snake Oil Skrevet Oktober 26, 2005 Skrevet Oktober 26, 2005 Dama mi hadde en kanin. Vi slapp den inn en kveld og trur du f*** ikke den gnagde av ledningene til Playstation kontrollene mine da!Da ble 2 løps hagle og rundspade løsningen. he he... trodde du de kalles gnagere for moroskyld eller tar du litt forhåndsregler så går det veldig greit.har en dvergkanin som går fritt rundt i leiligheten hele døgnet.går helt fint det,men glemmer du deg og legger ledninger for hugg så må du på butikken å kjøpe nye
///M Skrevet Oktober 27, 2005 Skrevet Oktober 27, 2005 Katter er rare, kommer alltid uti veien og da må jeg råbremse så stårn der og ser på meg og bare går forbi, har skjedd meg flere ganger, og kaniner hadde jeg når jeg var liten men dem ble kasta ut av huset pga bestefaren min hata dem. Blæææææ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå