Flox Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hei Er blitt tilbudt å kjøpe min kompis BMW 316 i compact, han trengte noe med større plass. 97 modell, 140km, 2 eiere, EU godkjent. Han vil ha 85k for den. Har på følelsen at denne har et visst konestempel over seg? Personlig syns jeg at den ser ganske grei ut, men vil ikke bli stempla som en taper av folk som har peil på BMW heller så blir litt usikker. En annen ting er fargen som er lysegul, ikke akkurat det fineste, hvor mye koster det å omlakkere? Og hva er en bra farge, jeg tenkte på mørke lilla metallic kanskje Den er helt stock forsåvidt, jeg har endel peil på elektronikk og kommer sikkert til å gjøre endel med den. Men når det gjelder bodykits bør vell det gjøres av proffe for å få det fint? Blir forsåvidt mitt første bilkjøp, tar alle inspill og råd jeg kan få! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Synes den høres litt dyr ut, pluss at den har liten motor. Er heller ingen fan av compact, men smaken er jo som baken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Bilkjøp bør være en personlig sak i forhold til hva slags bil man er komfortabel med når det gjelder merke, farge, motor etc. og en E36 316i Compact er absolut en fin bil. Det er en BMW og den har alle de kjennetegn en ekte BMW skal ha...og argumentet om at den ikke har nok hestekrefter er etter min mening ikke rasjonelt. Når har en BMW egentlig tilstrekkelig med hestekrefter for å være en skikkelig BMW ? Er det når den har 100... 150... 200... eller kanskje 507 hestekrefter ? Kjøp du en BMW, men sørg for at den er i skikkelig stand og fremstår som en bil som ikke gir deg store utgifter i fremtiden. Du kan evt. lese mer om hva du skal passe deg for når det gjelder E36 i linken nedenfor... http://www.autopower.se/begagnatguiden/e36/default.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Stempla som taper? Hvor har du det fra? Sier nå mer om dem hvis du opplever det. Liker du bilen og den er i bra stand synes jeg du skal slå til Er fine biler det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Compact konestempel?? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12056 http://www.evo.no/index.php?name=PNphpB ... pic&t=6205 Går jo alltids ann å gjøre noe med det. Min er original 316, men godkjent ombygd.. Så du kan jo kjøpe bilen og bygge om om du vil senere?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Jeg har en vanlig E36 Compact 316i (eneste som er gjort er et powerfilter i den) Og jeg mener aboslutt IKKE at den er noe daukjørt som mange andre her inne sikkert måtte mene.. bilen er jo så liten at den trenger strengt tatt ikke 150 gamp for å gå greit! Ellers må jeg si at dette er en kjempe bil som jeg har hatt lite - ingen store problemer med!! Viss bilen er hel og pen uten rust, og det elektriske er i stand, så løp og kjøp sier nå jeg Kom på en ting til - jeg ga 90k for min - 95 modell, 135 km, så jeg synes ikke den prisen var noen upris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Dette beviser igrunn det at etter 1000 inlegg JA DA ER DU BLITT GAL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Dette beviser igrunn det at etter 1000 inlegg JA DA ER DU BLITT GAL Du mener sikkert BMW-GAL ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flox Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Takk for svar folkens! Skal kjøre opp neste måned Så kjøper den i tilfelle om ikke så lenge, skal poste bilder og hva jeg planlegger å gjøre med den når den tid kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Ikke bli påvirka av andre solv om det er en compact. Kjøp det du vil og sjekk det vanlige som rust og at bilen er i god stand. Naf test er jo ikke dumt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Auda inlegget mit kom i feil tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå