Gå til innhold

"skummelt" billig m5??


-Bmw e36-
 Share

Anbefalte innlegg

skal ikke være den beste BMW-motoren i forhold til slitasje.. rett meg hvis jeg tar feil her :)

Tror ikke den er spesielt ille sånn slitasjemessig egentlig, om man tar normalt godt vare på den.. :)

Flere som har sjekket denne m5'en?http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=883194&username=

Synes den var litt for billig.. Noen som har noen formeninger om denne bilen og om det er "bare" en føler i motoren som gjør at den får for mye bensin?!?

...men det blir fort kostbart om noe skulle være galt med den, og som det står så tror eieren at det er en føler + at det er en masse andre småting med den. 15000 i rep. kostnader er nok i beste fall, så 70000 er nok ikke veldig billig nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...
skal ikke være den beste BMW-motoren i forhold til slitasje.. rett meg hvis jeg tar feil her :)

Tror ikke den er spesielt ille sånn slitasjemessig egentlig, om man tar normalt godt vare på den.. :)

S38B38 er den største alminnelige motoren (hvis vi ser bort fra et par rene racingmotorer) som er bygget på M30 motorblokken ("storsekser´n"). Den er generelt ikke mindre slitesterk enn andre BMW-motorer, men trolig ble/blir de kjørt temmelig brutalt... og det straffer seg hvis ikke vedlikeholdet er på plass. På Autopower går det for tiden et skikkelig "horrorshow" vedr. forumtraveren Kalle og hans 100% originale E34 M5 med S38B38 motor. Jeg føler virkelig med Kalle... dette er en trist sak... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...