SeT Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Nå forstår jeg lite.... Det er 16 grader ute nå og det er stjerneklart... Det var noen som snakka om snø?? ikke her vertfall... Det er jo temperatur som er på lik linje som den varmeste natta i sommer, men bare det at det liksom skal være høst/vinter nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Det sier jeg også, dette bildet ble tatt for et kvarter sia: Vinter? neeei... ikke her i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 er varmt i dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Jepp I Tromsø skal det blit 10 varmegrader Nå smelter sneen bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Hm... I Stavanger var det 17 grader klokka halv 8 i dag tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Dritt vær i Oslo, varmt og regn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Nå forstår jeg lite.... Det er 16 grader ute nå og det er stjerneklart... Det var noen som snakka om snø?? ikke her vertfall... Det er jo temperatur som er på lik linje som den varmeste natta i sommer, men bare det at det liksom skal være høst/vinter nå?Det er vel siste rest av katrina, wilma, Rita som gjør dette . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Her i Danmark er det sol og 16-17 grader utenfor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Ute på Bryne er hvertfall både Wilma, Katrina og alle disse kvinnfolka på besøk Blåser jo verre... Men temperaturen ligger på 15 grader...rart vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Og her i Ålesund ser jeg 20+ på gradestokken En del vind er det også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 og halden kan skimte med 17 grader og sol. blir vel en tur på stranda i helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 sjekka gradestokken i skyggen her nå å det er utrolige 20 grader! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Her er det fortsatt 18 grader.... morro... jeg ber om at det skal holde seg til over helga..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Her i Danmark er det sol og 16-17 grader utenfor... Du burde ikke sette en fot in i norge igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 over 22 grader her idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå