Tore Diesel Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 flott, da konkluderer vi med at på 325tds må innsuget av mens på 525tds slipper man Hehe, ja det var det jeg håpte litt på at vi kunne gjøre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Etter MASSE problem søking, er det dette jeg også tror feiler min bil. Skal inn til Lønsethagen for testing av dysene, og fører ikke dette fram gir jeg opp. Å skifte dysene er noe som svir skikkelig i pungen, så jeg håper jeg slipper med 1stk Mulig de finner ut av dette med diagnoseutstyret de har på ett vanlig merkeverksted ala Reitan også!? Uten noen form for skruing!? Ikke vet jeg, men på min 525DAT kunne de hvertfall gå inn og se verdier/avvik på hver enkelt dyse. En vanlig diagnose koster hvertfall ikke mange hundrelappene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 jepp, de bilsakyndige(må ikke forveksles med biltilsynet) kan lese mye ut av en diagnose, selv om det ikke står svart på hvitt at dyse nr 4 er kaputt. feks kunne en mekaniker lese ut at en registrert feil på automatkassen min skyldtes dieselpumpen, og jaggu var det ikke rett også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå