cornelius Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 fant denne anonsen på autodb, noen som kjenner til den? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= uansett så skjønner jeg ikke at noen kan gjøre dette med bmw`n sin: dette er det som ødelegger rykte til bmw... men anonsen hvar fin den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 fant foresten den orginale anonsen like under, http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= lexuslykter og jalla emblem, trenger man si mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Heheh, herregud for en annonse den første du la ut der a... Men det var endel øverflødig plastikk her ja... men det verste var vel M-emblemet Idioti å klistre på et sånnt synes nå jeg, men ellers må jeg si den vinga var snax (vingefan) Skulle gjerne hatt en sånn ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Cecotto Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Tror vingen er Mattig - har samma på ræser-318'en min TSI, eller CSI selger de, betalte vel ett par høvdinger for min for ett par år siden. Men uansett, merket der hører ikke hjemme noen plass, ugh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Eller for å dra litt MSN inn her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 men ingen som har kjenskap til den anonsen? den var uansett uvanlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 kebab tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 JALLA FETTER, FET BEEMWEE! (Hentet ut fra Mujaffa) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 syns ikke bakenden er det verste jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 syns ikke bakenden er det verste jeg har sett Hvis du liker Lexusbaklys...hvorfor ikke heller kjøpe en Lexus IS 200 S ? Det er faktisk en utmerket bil og den går som en mellomting mellom E36 320i og E36 323i/325i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 syns ikke bakenden er det verste jeg har sett Hvis du liker Lexusbaklys...hvorfor ikke heller kjøpe en Lexus IS 200 S ? Det er faktisk en utmerket bil og den går som en mellomting mellom E36 320i og E36 323i/325i... Hehe, bra sagt! Kunne ikke fått det ut bedre selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Lesxus IS 200 S er faktisk ein grie bil...eg slit litt med interiøret i dei, men er ein bil med litt BMW feeling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 kvalme kvalme,brekke brekke meg...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Bilen var da fin den????? Var kansje litt drøy den der tibal tinge i grillen. men ellers så likte jeg tralla.. Annonsen bar preg av att noen hadde kapra dama til noen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Noen liker det helt sikkert, respekterer det.. men jeg synes det blir litt i overkant. Synes e36 er penest med orginal M styling. Om bilen er så bra som noen påstår blir jeg litt skeptisk når tilogmed skiltet bak henger skeivt...det er grunn nok til å ikke få sove.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå