BimmerKing Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Mange av meningene dine synes jeg faktisk er usaklige bmwe9.. det er min mening.. og du har vel dine meninger om alle andres biler. men ikke alle liker disse.. Er det da bare dine meninger som er relevante? Jeg synes ikke den bilen var fin, og det er faktisk en rett jeg har! Jeg trenger ikke like det du liker, og omvendt.... Det er derfor vi har forskjellig smak Når bildene dukker opp på skjermen min, danner jeg meg en mening om det, og i.o.m. at det ligger på en offentlig tilgjengelig plass, så kan jeg uttale meg som jeg vil... Men jeg er ikke tilhenger av å drite ut andre for det. Men som sagt: Så lenge bildene ligger til offentlig beskuelse, så må eier tåle å høre hva folk mener. Good or bad.... Det mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hadde de grusomme lexuslyktene og m-emblemet+vingen blitt fjerna hadde bilen vært grei den. Syns ikke den ser så jævlig ut forfra... Men det er ikke så lenge siden jeg så den til slags på autodb (ca et halvt år), da var den til salgs pga militæret. Husker ikke navnet på selgeren, men tror ikke det var han Preben-fyren (kjøper vel ikke m3 hvis man er i militæret ). Utseendemessig er bilen helt lik den som sto på autodb for 5-6 mnd siden, så kan ikke heeelt skjønne hva han har brukt 260.000 kr på hvis han har kjøpt den såpass nylig av han som skulle i militæret . Men hva vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 MEN du derimot burde kanskje handlet deg en bil nærmere lada mener nå jeg Det er vel det mest usaklige som har blitt sagt i denne tråden..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 fant denne anonsen på autodb, noen som kjenner til den?http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= uansett så skjønner jeg ikke at noen kan gjøre dette med bmw`n sin: dette er det som ødelegger rykte til bmw... men anonsen hvar fin den Haha, den MÅ bort før 31, men om han ikke får solgt den så beholder han den. Ja, for det var jo ikke så rent lite logisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 ..hehe, ja det er sant .....får du ikkje solgt, ja så beheld du den! LOGISK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ikke så bra på trussler han karen der gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 så nettopp bilen i august-versjonen til Motorbørsen.. sto til salgs for 169 000kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå