R Andersen Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 http://www.rennslalomcup.de/store/videos/000142.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Cecotto Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Ah, absolutt herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Har vel kjørt autoslalom før han ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Digg film Låter en S14 sånn? Mulig å få en M10 fra en 318i til å låte sånn også? Vannvittig tøff lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 De råe lyktene da !! Herlig lyd av S14 med karboninnsug, og FY FAEN hvor den bilen hang på asfalten!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 De råe lyktene da !!Herlig lyd av S14 med karboninnsug, og FY FAEN hvor den bilen hang på asfalten!!!!!! Enig! veldig nysgjerrig på hva slags understell som er på den bilen.. ligger meget godt på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 der så det ikke ut som det var mye foringer og dempere hehe. lå jo faen meg like stivt å jævlig ned til bakken som en gokart. sånn understell vill jeg ha på e30'n min å ja er nesten litt for digg å se sånne filmer av en god og gammel pretisje sterk bmw. ahh elsker e30 m3 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Ikke mye krenging der nei. Er vel fullt DTM oppsett på den der tenker jeg, med camber justering, høyde og stivhet + alu-foringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 De råe lyktene da !!Herlig lyd av S14 med karboninnsug, og FY FAEN hvor den bilen hang på asfalten!!!!!! Enig! veldig nysgjerrig på hva slags understell som er på den bilen.. ligger meget godt på veien! Tror ikke det er mye som gir etter der nei.. Og så kjørte han jo på slicks og da, noe som normalt sett fører til ekstra krenging ! Så siden autoslalom ikke er så stort rundt om her så skal jeg IKKE ha sånt understell på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Wow... Dempa ikke akkurat lysten min på en e30 m3 det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 ...det var bakkekontakt der! Nesten eit under at dei finn løypa på desse løpa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Heftige greier det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Han der visste hva han dreiv med tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Det kan vel ikke være helt orginal motor messig heller? Synes den virka litt vel kvitt til en 192 hk bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå