Hustler Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 144321.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Tragisk! Er vel samme "ulla" som de viser i izzat dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 gir BMW dårlig rykte .. derfor det ikke er noen som kjører 3-serie Cab.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Gratulerer folkens...denne dommen er en KJEMPENYHET som burde vært gjennomført for 30 år siden...endelig kan disse folkene dra et bestemt sted og vi andre få litt igjen for surt opptjente kroner. Nå er det slutt med fete biler (les: BMW´er) og et par bimboer i baksetet på min og din bekostning...endelig...HURRA... \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Ja da for jeg vel snart besøk av onkel blå da,ettersom jeg går arbeidsledig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Ja da for jeg vel snart besøk av onkel blå da,ettersom jeg går arbeidsledig nå. Hvis du har rent mel i posen har du jo ingen ting å frykte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 syntes det der var en fin dom, flere di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Dette var bra, bare synd de slipper ut igjen om ikke så lenge. fengselsår går visstnok mye fortere en menneskeår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Bombe at den cabben var en 318i da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Dette er kjempeflott for rettstaten Norge. ...men er vel med på å underbygge det "ryktet" BMW har i visse miljø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå