Sperre Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Heihei har nå vert uten bil i nesten 2 mnd nå og i dag skel jeg se på en 2000 mod 318ci Bilen har cosmosvart lakk, svart tonede ruter, delskinn, klima, soundsystem, el.vinduer, varme i setene +++++ Det jeg stusset litt på var at han hadde byttet panser fordi det var vist en svaket helt i forkant av panseret på disse modellene ? Noe jeg bør få med meg før evt kjøp ? Dette er jo en ganske ny bil så bør vel ikke være så mye ? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 "Svakheten" i forkant av panseret på en E46 er at det ofte oppstår rust i falsen under grillen. Det samme rustproblemet oppstår også ofte i falsen under kuffertlokket (nedenfor skiltet). Som alltid når man kjøper en brukt bil... http://www.autopower.se/begagnatguiden/default.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=907396 Var denne som var planen å kjøpe men når jeg var en halv time fra stedet jeg skulle møte selgeren hadde han solgt den ! Synes dette var meget surt og irriterende ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Ja det kan man vel kalle en useriøs selger... Irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Man selger til første mann som kommer med penger, men hvis du var på vei og han viste det, så syns jeg det var dårlig gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Nei er sånn det er når man skal selge noe fort. Den prisen er jo mistenkelig lav. Er reg nr som er opplyst riktig da? Er sikkert noe muffens med den bilen.... Ingen selger en bil 40 000 under listepris uten grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Nei er sånn det er når man skal selge noe fort. Den prisen er jo mistenkelig lav. Er reg nr som er opplyst riktig da? Er sikkert noe muffens med den bilen.... Ingen selger en bil 40 000 under listepris uten grunn... Vet det, den lå 50k under listepris, hadde pengene klare til han vips så var bilen borte. Han sa han trengte pengene nå, pga han skulle ha sikkerhet til et lån fordsi han skulle kjøpe seg ny lelighet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå