Custom Edition Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Da har jeg fått nyheten om at jeg skal bli pappa i mai-juni neste år og kos er nå det da jeg Elsker unger MEN..da blir alle planer om noe nytt "leketøy" lagt på is og bør da begynne og se meg om etter "familiebil"..behøver ikke nødvendigvis være stasjonsvogn men noe man får plass til barnevogn i hvertfall om noen har noe erfaringer med dette eller noen gode forslag taes dette mot med Stor takk da jeg ikke helt vet hva jeg skal se etter.. å når det gjelder pris så blir den kraftig nedjustert da det trengs penger til litt andre ting framover men en plass mellom 100-120.000,- tenker jeg skal være greit og når det gjelder mine "krav" er vel det at den bør være godkjent/bra stand som vi alle forventer så klart og ikke gått "jorda rundt" takker for tips/råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 gratulere så masse. og med familiebiler spm er det vel mange fine touringer fra bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2005 takk takk ja er endel så klart Litt lyst på diesel å men vet liksom ikke helt hva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Gratulerer så mye. Nå kan du vel få E39 520'er rundt den prisen vil jeg tro. Går en her på Vestnes som har stått til salgs en god stun som jeg regner med går for rundt 100k. Hvis du vil, så ta kontakt på PM, så kansje jeg kan stikke å ta noen bilder og sjekke opp litt for deg. Er ikke sikker på km.stand å sånn, men som sagt så kan jeg sjekke litt for deg hvis det er aktuellt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Grattis.Får håpe du får deg en bra stv da(bmw). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Kjøp stasjonsvogn!!!!! Jeg og min samboer har termin til fredag, nærmer seg... Hadde tenkt å ikke kjøpe stasjonsvogn, men da vi kjøpte barnevogn var ikke valget veldig vanskelig! Valget falt da på en 97mod 3 serie touring. Ikke veldig stor plass, men man slipper iallefall å demontere vogna når du skal ha den ut og inn av bilen. Jeg hadde veldig lyst på 5 serie, men i min prisklasse(ca 100"+) får man ikke noe særlig touring av e39. Iallefall lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2005 takker folx vel..har grublet litt på 3-serie Touring da det er bedre utvalg i den prisklassen..men så er det motor da Enten diesel eller så Må jeg ha sekser *speide rundt på div nettsider* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 kan kjøpe touringen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 grattis. er på samme stadie som deg, samboeren min har termin 6mai. er også på jakt etter en bmw turing. står en fin E-39 318it i bø i telemark til 119 000,- lykke till Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 grattis. er på samme stadie som deg, samboeren min har termin 6mai.er også på jakt etter en bmw turing. står en fin E-39 318it i bø i telemark til 119 000,- lykke till E39 318it? Du mener vel E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Grattis hva med cab`en min da. den er fin til en vordende far. Barna mine syns det er kjempe kult med cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 mente 318it E-46. sorry. den ligger på finn. den har gått litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Gratulerer! Har en liten tass her selv på 9mnd. Barnevogna får fint plass i compacten hvis jeg slår ned et av setene bak, hehe. Nå er vel og merke ikke compacten vår "familebil", men avlikevel... En mer en god nok pappapermisjon-bil er det ihvertfall. Ingenting er umulig, kjøp M roadstar med takboks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Gratulerer...og hverken E36 eller E46 byr på spesielt store problemer når det gjelder å fungere som familiebil... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=2 ... rter#29907 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Gammel BMW M5 ? 3,6 f.eks ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå