Gå til innhold

da blir en ny en på forumet pappa om en liten stund :)

Custom Edition
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått nyheten om at jeg skal bli pappa i mai-juni neste år og kos er nå det da jeg Elsker unger :)

MEN..da blir alle planer om noe nytt "leketøy" lagt på is og bør da begynne og se meg om etter "familiebil"..behøver ikke nødvendigvis være stasjonsvogn men noe man får plass til barnevogn i hvertfall :lol:

om noen har noe erfaringer med dette eller noen gode forslag taes dette mot med Stor takk da jeg ikke helt vet hva jeg skal se etter..

å når det gjelder pris så blir den kraftig nedjustert da det trengs penger til litt andre ting framover :P

men en plass mellom 100-120.000,- tenker jeg skal være greit :)

og når det gjelder mine "krav" er vel det at den bør være godkjent/bra stand som vi alle forventer så klart :) og ikke gått "jorda rundt" :P

takker for tips/råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer så mye. Nå kan du vel få E39 520'er rundt den prisen vil jeg tro. Går en her på Vestnes som har stått til salgs en god stun som jeg regner med går for rundt 100k. Hvis du vil, så ta kontakt på PM, så kansje jeg kan stikke å ta noen bilder og sjekke opp litt for deg. Er ikke sikker på km.stand å sånn, men som sagt så kan jeg sjekke litt for deg hvis det er aktuellt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp stasjonsvogn!!!!! Jeg og min samboer har termin til fredag, nærmer seg... Hadde tenkt å ikke kjøpe stasjonsvogn, men da vi kjøpte barnevogn var ikke valget veldig vanskelig! Valget falt da på en 97mod 3 serie touring. Ikke veldig stor plass, men man slipper iallefall å demontere vogna når du skal ha den ut og inn av bilen. Jeg hadde veldig lyst på 5 serie, men i min prisklasse(ca 100"+) får man ikke noe særlig touring av e39. Iallefall lykke til!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :D Har en liten tass her selv på 9mnd. Barnevogna får fint plass i compacten hvis jeg slår ned et av setene bak, hehe. Nå er vel og merke ikke compacten vår "familebil", men avlikevel... En mer en god nok pappapermisjon-bil er det ihvertfall.

Ingenting er umulig, kjøp M roadstar med takboks! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...