Aama_Racing Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Grattulerer så mye Barn er konge vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Gratulerer så masse..Morro med barn Touring er jo genialt til barnevogn og alt annet som følger med..tenk sikkerhet vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 GRATULERER!!!! Nesten så jeg får lyst på en liten småttas selv når alle andre får... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 GRATULERER!!!! Nesten så jeg får lyst på en liten småttas selv når alle andre får... Småtasser er mye morro, og mye slit. Men MEST morro. Min knert er blitt 5 1/2 år nå, og er helt vill etter biler og motorsykler.... Stilig. Han blir nok et Motorhead.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Takker så mye for alle gratulasjoner! Er Mye bil til salgs for tiden så er mye som frister..E34 M5 hadde fristet men da er det nok ei som rynker på nesa her Så blir vel en Touring kanskje..eller E39 sedan går jo fint må handle bil før fruen stikker av med alle penga og handler 3 tonn til med barneklær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå