mEhE Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 typisk,2nd bimmeren jeg har på 1mnd. kjebnen sier tydeligvis at bmw 325 skal jeg ikke ha.. en ung dame kjørte i sida på meg . hva kan jeg forvente å få igjen på forsikringa? bilene ligger jo egentlig høyt i pris! denne bilen så bare værre ut en den forrige.. så nå lurer jeg på hva mitt neste bilkjøp blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 hvem sin skyld var det ? (av ren nysgjerrighet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2005 hun overholdt ikke vikeplikten... hun kjørte altå i venstre side på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Det så ikke pent ut, kjedelige greier dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Sånne ting er så jævlig surt.Har heldigvis sluppet unna de 3 siste årene jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2005 ikke no gøy nei.har skrudd endel på bilen..mye arbeid..masse planer.men nå gikk alt i vasken for 2nd gang...Hva kan jeg forvente å få igjen? tviler sterkt på bilen kan fikses. men vis jeg for igjen penger av forsikringa,tar de bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 25-30 tusen.Kanskje mer hvis den er bra og ikke har gått så langt.Også kommer det jo ann på årsmodell da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2005 86 model..fin stand.. bytta speedometer fra 198 tusen km til 228tusen km. kansje bytte tilbake igjen,men vil e få problemer da? sa til forsikringa at bilen hadde godt 235tusen,men har glemt å si i fra om at jeg oppgav feil tall.vil jeg få problemer da? var jo som sagt ikke min feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Dette er bare trist...fine E30´er er ikke et daglig syn lenger. Det ser også ut til å være en overhengende fare for at bilen ble rammeskjev i ulykken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Kan kanskje bli litt problemer med den km.standen da.3år siden jeg fikk igjen 20 for min 83` 316 som hadde gått 160.Denne hadde jeg full-renovert 1 år før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2005 men 325`ene ligger jo helt opp til 45tusen med høy km stand. så burde ivertfall få 30 tusen for min..under 20k er uaktuelt.. så er spent egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Under 20 er det ikke snakk om at du kommer til å få,men 45 tror jeg du skal ha flaks for å få igjen.Du får gi lyd fra deg når du har fått takst,sikkert mange andre som også lurer på hva forsikrings selskapene mener en 325 er verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2005 jepp.skal gjøre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 kjipt med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 bare uflax med deg... synd det var jo en pen e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå