Kjell Arne Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Har noen peiling på noen som driver med reperasjon av felger, har noen småsår på sommerfelgene og kunne tenke meg å få fikset de nå gjennom vintersesongen, har hørt rykter om at det er noen som driver og fikser småsår på alufelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Firmanavn Euro Dekksenter AS Besøksadresse Gravarsveien 11‚ 4306 Sandnes Postadresse Postboks 485 Sentrum‚ 4304 Sandnes Telefon 51624631 Disse skal visstnok rette felger. Kanskje de tar andre reperasjonsjobber også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg tenkte å forhøre meg med disse i Sandnes. Tenkte jeg skulle få retta i alle fall en av dem. Må få lakka dem opp igjen også. Og nye dekk må jeg og ha. Føsj.. dette blir dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg har snakket med dem noen ganger, og sist gang i fjor vinter. Da kunne de rette felger, men mente at jeg måtte få fikset eventuelle skraper og hull i lakken andre steder, og da fortrinnsvis på et lakkeringsverksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Jeg har snakket med dem noen ganger, og sist gang i fjor vinter. Da kunne de rette felger, men mente at jeg måtte få fikset eventuelle skraper og hull i lakken andre steder, og da fortrinnsvis på et lakkeringsverksted. Må jeg bruke et lakkverksted da? jeg har ikke skjevheter i felgene bare noen skraper som må fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Må jeg bruke et lakkverksted da? jeg har ikke skjevheter i felgene bare noen skraper som må fiksesDet spørsmålet ville jeg absolutt stilt til noen som driver med felger eller lakkering. Svaret fra meg er nok ikke så veldig opplysende, for jeg vet ikke hva som er lurest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå