Håvard ///M3 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Her kommer noen få bilder av Scorpion eksosen.. bilen er veldig møkkete men det får gå. Mulig de henger litt skeivt,men ble ferdig med de kl tolv her en kveld å da var jeg forholdsvis lei. Får rette de opp en dag jeg har ork. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Ble veldig tøft. Hvordan er lyden nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Den er ganske diskre.. Dyp lyd,men ikke bråkete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Den er ganske diskre.. Dyp lyd,men ikke bråkete. Akkurat sånn det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Drit fett! Så skikkelig barskt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hvis det først skal være uoriginal vare ser dette faktisk meget bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Takk takk. bildene er tatt litt lavt så man ser mye av potta,men da ser man hvertfall at det er potter på hver side,og ikke no rør trafikk som er tatt ut fra andre siden.. er vel å få kjøpt det å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucky Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 ser ut som du har peiling på hva du driver med, for dett ble flott!! Kunne ikke fått en mer sexy bak på en e36 M3 en dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Det var stilig Gjorde seg det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 ble faktisk veldig pent. jeg er ikke fan av uorginale ting og M klistremerker overalt, men det sp faktisk veldig nice ut på bilen din. Godt jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Takk.. nå har ikke jeg m klistremerker over alt da men.. Og M3 merke skal være der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Pent! Mye styr å modde innsatsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 meget bra, men det er vel orginalt med berre 2? Eg meinar at det orginale på ein M3 ofte er tøft nok og;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 eksosanlegget er tilpasset Z3 M-roadster når det kommer. så med tanke på at alle rør må lages nye på begge sider, nye oppheng, skjære vekk gulvet der batteriet er plassert og bygge det opp igjen, feste bateriet i reservehjulsbrønnen+++ så er det å tilpasse innsatsen en liten jobb. e36 har bare på ene siden orginalt ja,men greit med et personlig preg på bilen som ikke alle har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå