Trotto Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Denne web-siden vet dere sikkert av alle sammen her, den er jo en klassiker. Jimmy har likevel stort sett samme smak som meg, og han gidder legge ned arbeid i å fortelle verden om mer eller mindre misslykkede face-lifts. Det er likevel kommentarene som jeg setter stor pris på. Noen hotlinkede bilder legger jeg inn, noen utvalgte liker nok dette, jeg synes ikke om slikt og kaller det herping. For ordens skyld så kan jeg også si hva jeg liker, bortsett fra originalt. Rieger styling har jeg sansen for. Det er pent. http://www.rieger-tuning.de/en/Showroom/showroom.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 la spesielt merke til den norske caben der mye horibelt der ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 mye stygt der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Litt morsom denne da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Dette er hva BimmerKing syns er stygt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 NSS synes også dette var veldig stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Oh...oooh... Ikke la dette bli en slik: " syntes også at det er stygt"-tråd hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 He-he. Om flere har egne synspunkter for hva man ikke ønsker å vise seg frem i er det fritt for å legge ut bilder eller linker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 bmwE9 er enig med Trotto... Dette er etter min mening et godt eksempel på hva som kan bli resultatet når man ikke vet når nok er nok...et godt utgangspunkt som er ødelagt fordi det bokstavelig talt ble avsluttet på en dårlig måte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jepp..... Har han tatt av vingen på bilen, så hadde den jo faktisk vært pen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 hadde det vært cabbe hadde det vært en dritt stili handelvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 mAZE er enig med bmwE9 som igjen er enig med Trotto ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Scnellfahren not like... Ganske humoristisk da.... skulle bare ikke vært BMW'er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 http://www.jimmy540i.com/moron8.jpg Omfg.. dette linger på en Volvo... ÆSJ!!! http://www.jimmy540i.com/moron4.jpg joda.. m5.. hjelp.. er vel enig at dette er ikke bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Litt morsom denne da.. Denne kunne jeg godt tenkt meg i stede for VW Caddy'n min . Men ellers så er jeg enig med de fleste i denne tråden. Star Wars BMW'er vil jeg ikke ha . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå