Gå til innhold

rask igangkjøring med m3....

Share

Anbefalte innlegg

neida... motoren var god og varm den... kjører aldri over 4000rpm før olja er 90 grader! :)

ok da er det helt greit for min del. Eg blir så forbannet når eg ser folk med heftige\dyre biler som skraper is av ruta for så og spinne bortover veien. :twisted:

det var ei pen stripe det der! :wink:

men du må ha holdt den lenge på turtalls sperra vist dette er 1 giret, eller var det andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lurer på hvilket gir du hadde da du lagde stripene?

første kan det ikke ha vært, man klarer ikke å lage så lange striper på 1. gir med en E36 M3.

er nemlig litt tvilende til at du har laget disse stripene med din M3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han har hjulpet litt til med bremsen...?

selvsagt kan han det, men jeg syntes ikke det ser sånn ut på stripene. linjene på stripene ville ikke ha blitt så jevne da, mener jeg.

stripene er veldig mørke og lange. trenger mye krefter for å lage de, og det mener jeg at en orginal M3 ikke har.. men jeg kan ta feil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ikke no problem! Men du ser jo at han har starta med bremsen på.. fått opp varmen bra,så har han glidd sakte bortover.

det er derfor jeg spurte han om hvilket gir han brukte.

startet han på 2. gir, så er det fullt mulig hvis han også holder inn bremsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er overhodet ingen problem å lage så lange spor på første gir uten å holde inn bremsen!!Trust me!!

akkurat det tørr jeg si er feil!

har hatt både 3.0 og 3.2 liter M3, og ingen av de klarer å lage så lange sport på første, det har jeg prøvd! :wink: (uten å holde inn bremsen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. med mindre dekka du har på bilen er totalt dass da .. Nul mønster og dekka er 8 år + + + og litt olje, så kansje man er i rute..

Synes uansett det var litt drøye spor ja ! Tror vi snakker om brems og så pumpe på gassen på annet gir eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...