Ettertenning Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 neida... motoren var god og varm den... kjører aldri over 4000rpm før olja er 90 grader! ok da er det helt greit for min del. Eg blir så forbannet når eg ser folk med heftige\dyre biler som skraper is av ruta for så og spinne bortover veien. det var ei pen stripe det der! men du må ha holdt den lenge på turtalls sperra vist dette er 1 giret, eller var det andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Ved girskift skulle vel stripene vært avbrutt av et lite mellomrom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 lurer på hvilket gir du hadde da du lagde stripene? første kan det ikke ha vært, man klarer ikke å lage så lange striper på 1. gir med en E36 M3. er nemlig litt tvilende til at du har laget disse stripene med din M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Mulig han har hjulpet litt til med bremsen...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Min lagde 60 meter med spor når jeg tok i gang på 2.gir.Også blir det så masse morsom røyk inni bilen.Godt lukter det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 R Andersen, hvorfor skulle han ikke ha klart å lage de stripene med M3en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Mulig han har hjulpet litt til med bremsen...? selvsagt kan han det, men jeg syntes ikke det ser sånn ut på stripene. linjene på stripene ville ikke ha blitt så jevne da, mener jeg. stripene er veldig mørke og lange. trenger mye krefter for å lage de, og det mener jeg at en orginal M3 ikke har.. men jeg kan ta feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 R Andersen, hvorfor skulle han ikke ha klart å lage de stripene med M3en? sier ikke at han ikke skal ha klart det, men syntes som sagt dem er ganske lange og kraftige. (mulig bildet lyver litt også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Det er absolutt ikke no problem! Men du ser jo at han har starta med bremsen på.. fått opp varmen bra,så har han glidd sakte bortover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Det er absolutt ikke no problem! Men du ser jo at han har starta med bremsen på.. fått opp varmen bra,så har han glidd sakte bortover. det er derfor jeg spurte han om hvilket gir han brukte. startet han på 2. gir, så er det fullt mulig hvis han også holder inn bremsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 ok.. da sier vi det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 er overhodet ingen problem å lage så lange spor på første gir uten å holde inn bremsen!!Trust me!! Ingen problem å spinne ut 2 og 3 heller med litt gode å varme dekk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 er overhodet ingen problem å lage så lange spor på første gir uten å holde inn bremsen!!Trust me!! akkurat det tørr jeg si er feil! har hatt både 3.0 og 3.2 liter M3, og ingen av de klarer å lage så lange sport på første, det har jeg prøvd! (uten å holde inn bremsen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Vel.. med mindre dekka du har på bilen er totalt dass da .. Nul mønster og dekka er 8 år + + + og litt olje, så kansje man er i rute.. Synes uansett det var litt drøye spor ja ! Tror vi snakker om brems og så pumpe på gassen på annet gir eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Najs stripe ja.. Men til disse gutta som diskuterer.. hva er meninga? bare stripa er der er vel det greit... samma åssen han/hun gjorde det vel? fet stripe asså elske sånna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå