Gå til innhold

rask igangkjøring med m3....

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare for å avklare hele greia her... (selv om jeg synes det er en merkelig diskusjon) JO!! det er fullt mulig å lage sånne spor med en m3, og det satt 225/45/17 falken dekk på når dette skjedde... det er nok sannheten av jeg hjalp til litt med bremsen ja, men det gjør da ingenting, røyk og svidd gummi er moro fordeom!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem og lage slike spor med en 325i hvis man bare har diff brems og hjelpe til med bremsen..

Min E30M3 med S50B30 lager ikke slike lange spor når jeg tar en riv start. En cab som er 300kg tynge enn min klarer det definitift ikke, men med litt hjelp ifra bremsene så går det glatt. M3en er laget slik at kreftene skal ned i bakken, ikke bare gli på toppen av asvalten derfor skyter den bare fart når du river i gang uten og bremse imot...

Men jeg er helt enig, tøffe spor. 10 poeng til du som lagde de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare for å avklare hele greia her... (selv om jeg synes det er en merkelig diskusjon) JO!! det er fullt mulig å lage sånne spor med en m3, og det satt 225/45/17 falken dekk på når dette skjedde... det er nok sannheten av jeg hjalp til litt med bremsen ja, men det gjør da ingenting, røyk og svidd gummi er moro fordeom!! :)

takk for info!

man har vel lov til å være tvilende.. :wink:

så lenge du brukte bremsen, så er det ikke noe problem å lage slike spor. trodde først at det var gjort uten brems, derfor jeg var tvilende.

og ja, svidd gummi og røyk er moro!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...