Gå til innhold

mistenkelig e-post

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

jeg driver å skal selge bilen for tiden,og fikk i den anledning en snål e-mail via finn.no , har fått en nesten maken for et par dager siden og fra en bruktbilselger i england.noen som har opplevd det samme?

Hei!

This is Engr BERRY LACER, i saw your above named (CAR) iterm adverticed on the internet and i am interested in the purchase, please email me back if it is still available for sale. Please email me last price you will sell it to me in (EURO), i need to make the purchase soon. i will like to also email me details on its present condiction with pictures if available. I am arround now and probably be for a long time because my wife just had a baby. i await your email soon so we can arrange payment and pick up. Thanks with Kind regards, Berry Lacer.

Denne meldingen er sendt på vegne av:

finnkode = 6309149 (BMW 3-serie 320i 24v Personbil 1994, 170000 km., kr. 95.000,- )

Trykk her for å gå til prospektet

Med vennlig hilsen

FINN.no AS

www.finn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1isl6ovd]Skriv tilbake og jatt frem og tilbake, før du slenger en "PISS OFF! Do you think I'm stupid!?" Så har du hvertfall brukt tia hans lenge nok til at han får tid til å lure en annen godtroende tulling.

"delivery status :failure" ,får ikke svart han... det var synd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far fortalte at han fikk mail fra mystiske personer i afrika, som ville bruke hans bankkonto til å overføre sån 3.000.000 dollar for å hjelpe en stamme som bodde inne i skogen... ett eller annet slikt piss.. bare BS og lureri selvfølgelig ..

Jeg skjønner ikke at folk gidderå bryte loven når det er så mange andre måter å være uærlig på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk gidderå bryte loven når det er så mange andre måter å være uærlig på

Tingen er at i mange afrikanske land, så er det ingen lov som sier at svinder over internett er ulovlig. Det var inntil nu -veldig- nylig at Nigeria skal få igjennom en slik lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...