Gå til innhold

M3 stjålet..

Bender
 Share

Anbefalte innlegg

Natt til lørdag ble min sølvfargede e30 M3 stjålet fra bowlingwn i Elverum...bilen ble funnet igjen ca 5 timer senere på ett industriomr.

Starta opp bilen i ett halvt sekund og skjønte fort at her var det noe som ikke stemte (rakla i motor og oljelampa lyste)

Bilen står nå hos politiet for undersøkelser og skal takseres nermere helgen.

Hvis motor++ har gått til hel....! hva vil dette koste å reparere? Vraker dem bilen?

Den så grei ut i karrosseriet og jeg håper motoren lar seg reparere til en fornuftig pris så dem ikke vraker den....er jo en av få Norsksolgte M3`r her i landet. Men noe sier meg at dette kommer til og koste kroner...

Bilen hadde full kasko +trackguard så den delen er i orden men jeg vil gjerne beholde bilen med eller uten motorskaden.

Noen som vet Priser på komplett s14 motor?? (NY stand) :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at den kom til rette men kjipt med motoren :?

De kan jo umulig vrake bilen mot din vilje, du vil vel fortsatt ha bilen selv om motoren har gått til helvete? Eventuelt selge den... Sikkert flere som er interessert i org M3 E30 uten motor... Populære biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg jævla heldig så har dem bare tatt bunnpanna å stoppa før olja rant ut.....var ikke så alt for ille lyd det ene sekundet jeg turte å høre.

kan jo være mere galt med bilen men jeg får se....har veldig lyst til og ha den egentlig. Drev å vurderte å selge den før vinteren men det kan sikkert bli vanskeligere nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW har ikke flere S14 byttemotorer og en "uautorisert" overhalt motor koster i området 15-20 tusen kroner. Bare delene til en motoroverhaling koster i overkanten av 6000 kroner... :roll:

Nå synest jeg ikke du skal gi alt for store forhåpninger her. Du kommer ikke veldig langt med 6K i deler til en S14. Nå er det vanskelig å si hva som er galt med motoren din, men siden den startet så er nok toppen berget. om den har gått tom for olje og har blitt varmkjørt så trenger du derimot ny blokk. Shortmotor var å få kjøpt i fjor, bør vel gå greit nå også. Kan ikke fatte at de skal være tom for en slik del! Men uansett så skal du ikke være redd for at de kondemnerer bilen. SÅ kostbart blir det ikke. Om du må ha helt ny komplett motor så havner vel den på ca.70K tenker jeg. En E30 M3 er jo verdt mye mer enn det :D

Synd at slikt skjer, men det ordner seg nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...