mEhE Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92050 hhahaha.saab og sierra med utedass...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hehehe...det er bare svensker som kan finne på noe slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 vel.... ikke bare svensker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 ...dette er ekstremt bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 En sånn Saab så jeg her en sommer... snodig kreasjon.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 vel.... ikke bare svensker ååhhhhhh.. akuratt en sånn har jeg vært på jakt etter i 4-5år nå.. det er drømme campingbilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 fås den camping bimmern der i M utgave? hehe . lurer på hva som har fåregått oppe i huet på folk når dem får sånne ide'r??? sjuke mennnesker hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 vel.... ikke bare svensker Åssen får man ut reservehjulet når en har på denne skiboksen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Sånn skal jeg ha........not Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 party bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå