Ole@Automote Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Har lyst på en sånn en... gi meg ett vink hvis du har en skaffer en osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Sorry for å dra opp en gammel tråd, men fant denne på finn. Hadde jo vært artig å vært eier av denne skjeldene perlen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 Dæven den skal jeg ringe på Tusen takk for tipsett:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Dæven den skal jeg ringe på Tusen takk for tipsett:-) For satan... ... løp og kjøp, men du autoart... ikke noe med å mekke et "personlig" design på denne bilen vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Ingen radio... sånn liker vi musikk kan man høre på hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Helt enig me E9 der! Hold den orginal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 Dette er en bil man har orginal Så slapp helt av Ble dere nervøse nå?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 syns den var dyr jeg? og trodde den skulle ha m3 breddinga.. Men for all del, kult med en som er så sjelden, og den var jo meget fin Me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 Er ikke M3 bredding på en 320is. en sånn bil blir verd mye, hvis man behandler den pent de neste 20 åra:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 dette har jeg drømt og vurdert lenge. men de blir desverre litt dyr for meg i tilegg til det jag har. står noen i tyskland til salgs har jeg funnet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå