Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

tønsberg politet suger, havna der inne minst 8-10 ganger på grunn av feiltagelser...... alltid slippet ut etter ca 3 timer heldig vis, men har måtte kom tilbake for bilde og finger av trykk for noe jeg ikke en gang hvet hva var Oo

for ikke snakke om 3-4 kniv sjekk på samme dag til tider når jeg har vert på byen.

Skrevet
tønsberg politet suger, havna der inne minst 8-10 ganger på grunn av feiltagelser...... alltid slippet ut etter ca 3 timer heldig vis, men har måtte kom tilbake for bilde og finger av trykk for noe jeg ikke en gang hvet hva var Oo

for ikke snakke om 3-4 kniv sjekk på samme dag til tider når jeg har vert på byen.

Ser du tvilsom ut eller?

Så "uflaks" går det ikke ann å ha.

Skrevet
Det er det jeg alltid har sagt. Snuten bruker masse penger og ressurser på ting som er helt uviktig. Blant annet å være 6 stk på en laserkontroll...

Mens narkosalg, innbrudd, og vanlige kriminelle forbrytelser er det ikke ressurser til...

så jevla einig så det er muleg å bli,i tillegg te å få det på trykk i dei beste aviser kva for utenom jordiske vesen me liksom skal stole på og ha respekt for...

tenk at det skal vere muleg...fy f... :evil:

all lykke til deg gunnar

Skrevet

Ser du tvilsom ut eller?

Så "uflaks" går det ikke ann å ha.

Reagerte litt på denne selv! 8-10 ganger er vell i det meste laget til at det kan være tilfeldig vell?

Skrevet

Hehe, problemet nå er vel at han har blitt en "kjenning"..

Politiet tenker: "Han der har jeg sett før! Vi tar'n!" :)

Skrevet

:shock: Jeg har levd og bodd i Tønsberg i 30år og aldri hatt noe problem med politiet i Tønsberg! Så at de skal være så ille som du nevner her, ville jeg gått til advokat!!!! Eller hva med TV2 hjelper deg eller riksavisene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...