ArildJr Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Hvorfor har du ikke gått til avisene med saken her? hadde jo kost seg dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 enig, gå til avisen, men etter at du har fått erstatning. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Eg kjenne ein i Dagbladet... Sei ifrå viss du vil ha navn og nr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 stå på gunnar! ikke gi deg, stå på ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas3k Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 tønsberg politet suger, havna der inne minst 8-10 ganger på grunn av feiltagelser...... alltid slippet ut etter ca 3 timer heldig vis, men har måtte kom tilbake for bilde og finger av trykk for noe jeg ikke en gang hvet hva var Oo for ikke snakke om 3-4 kniv sjekk på samme dag til tider når jeg har vert på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Bra det skjer ting med saken din! Bare å stå på nå da. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 tønsberg politet suger, havna der inne minst 8-10 ganger på grunn av feiltagelser...... alltid slippet ut etter ca 3 timer heldig vis, men har måtte kom tilbake for bilde og finger av trykk for noe jeg ikke en gang hvet hva var Oofor ikke snakke om 3-4 kniv sjekk på samme dag til tider når jeg har vert på byen. Ser du tvilsom ut eller? Så "uflaks" går det ikke ann å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Det er det jeg alltid har sagt. Snuten bruker masse penger og ressurser på ting som er helt uviktig. Blant annet å være 6 stk på en laserkontroll...Mens narkosalg, innbrudd, og vanlige kriminelle forbrytelser er det ikke ressurser til... så jevla einig så det er muleg å bli,i tillegg te å få det på trykk i dei beste aviser kva for utenom jordiske vesen me liksom skal stole på og ha respekt for... tenk at det skal vere muleg...fy f... all lykke til deg gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 tønsberg politet suger, havna der inne minst 8-10 ganger på grunn av feiltagelser...... alltid slippet ut etter ca 3 timer heldig vis, men har måtte kom tilbake for bilde og finger av trykk for noe jeg ikke en gang hvet hva var Oofor ikke snakke om 3-4 kniv sjekk på samme dag til tider når jeg har vert på byen. Ser du tvilsom ut eller? Så "uflaks" går det ikke ann å ha. Reagerte litt på denne selv! 8-10 ganger er vell i det meste laget til at det kan være tilfeldig vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Hehe, problemet nå er vel at han har blitt en "kjenning".. Politiet tenker: "Han der har jeg sett før! Vi tar'n!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 hmmmm https://svvgw.vegvesen.no/http://timepl ... punkt.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 hmmmm https://svvgw.vegvesen.no/http://timepl ... punkt.aspx Såg nettopp på den eg også! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 tok si tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 tønsberg politet suger, havna der inne minst 8-10 ganger på grunn av feiltagelser...... alltid slippet ut etter ca 3 timer heldig vis, men har måtte kom tilbake for bilde og finger av trykk for noe jeg ikke en gang hvet hva var Oofor ikke snakke om 3-4 kniv sjekk på samme dag til tider når jeg har vert på byen. Jeg har levd og bodd i Tønsberg i 30år og aldri hatt noe problem med politiet i Tønsberg! Så at de skal være så ille som du nevner her, ville jeg gått til advokat!!!! Eller hva med TV2 hjelper deg eller riksavisene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Føler med deg Gunnar. Kjipt når slikt skjer. Norsk politi fungerer rett og slett ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå