Gå til innhold

Full husransakning og glattcelle..

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tønsberg politet suger, havna der inne minst 8-10 ganger på grunn av feiltagelser...... alltid slippet ut etter ca 3 timer heldig vis, men har måtte kom tilbake for bilde og finger av trykk for noe jeg ikke en gang hvet hva var Oo

for ikke snakke om 3-4 kniv sjekk på samme dag til tider når jeg har vert på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tønsberg politet suger, havna der inne minst 8-10 ganger på grunn av feiltagelser...... alltid slippet ut etter ca 3 timer heldig vis, men har måtte kom tilbake for bilde og finger av trykk for noe jeg ikke en gang hvet hva var Oo

for ikke snakke om 3-4 kniv sjekk på samme dag til tider når jeg har vert på byen.

Ser du tvilsom ut eller?

Så "uflaks" går det ikke ann å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg alltid har sagt. Snuten bruker masse penger og ressurser på ting som er helt uviktig. Blant annet å være 6 stk på en laserkontroll...

Mens narkosalg, innbrudd, og vanlige kriminelle forbrytelser er det ikke ressurser til...

så jevla einig så det er muleg å bli,i tillegg te å få det på trykk i dei beste aviser kva for utenom jordiske vesen me liksom skal stole på og ha respekt for...

tenk at det skal vere muleg...fy f... :evil:

all lykke til deg gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du tvilsom ut eller?

Så "uflaks" går det ikke ann å ha.

Reagerte litt på denne selv! 8-10 ganger er vell i det meste laget til at det kan være tilfeldig vell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock: Jeg har levd og bodd i Tønsberg i 30år og aldri hatt noe problem med politiet i Tønsberg! Så at de skal være så ille som du nevner her, ville jeg gått til advokat!!!! Eller hva med TV2 hjelper deg eller riksavisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...