Gå til innhold

Full husransakning og glattcelle..

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

....dette er kjipt, men hadde nokon snoka i AutoSys så var det sikkert slik dei burde reagere. Nei Gunnar, det er ikkje alltid at det er like viktig med bevis...ref. bilsaken som har versert på forum. Fint at det går mot ei løysing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sjokkert over denne saken her :shock: , at de kan behandle vanlige lovlydige folk på denne måten :? . Håper vegvesenet går gjennom rutinene sine og denne saken. Sånn jeg ser det, så er det jo bare tapere i denne saken.

Mine greier (mobil, minnebrikker, laptop, router ++) ligger i Oslo hos Datakrim, og de nekter å sende det med budbil eller posten fordi det kan bli skadet, og sier de må kjøre det ned selv, eller at jeg må komme og hente det. Koster meg minst 300,- i bensin og bompenger å kjøre dit. Skal de kjøre det ned blir det ikke før "tidligst" i slutten av uken..

De får jaggu meg transportere dette ned til deg så for som mulig :evil: .
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er straffbart å ikke gjøre noe kriminelt.Åssen fikk de det til oslo uten å skade det a?

Det var tre etterforskere fra Datakrimenheten i Oslo her på lørdagsnatta. De ransaka, beslagla og avhørte meg, så det var de som tok det med seg opp til Oslo selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos ressuser så kom jeg på en sak.En straffedømt fra trysil skulle fraktes fra arrest til rettsak i hamar.Denne strekkningen var 400m.Da måtte politiet fra trysil komme og eskortere mannen denne strekkningen fordi dette ikke var politiet på hamar sin oppgave.Fra hamar til trysil er det ca 10 mil.Sånne ting provoserer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos ressuser så kom jeg på en sak.En straffedømt fra trysil skulle fraktes fra arrest til rettsak i hamar.Denne strekkningen var 400m.Da måtte politiet fra trysil komme og eskortere mannen denne strekkningen fordi dette ikke var politiet på hamar sin oppgave.Fra hamar til trysil er det ca 10 mil.Sånne ting provoserer meg.
Husker denne saken var på TV2 nyhetene, at det går an, byrokrati på sitt beste :evil: .
Lenke til kommentar
Del på andre sider

":204w04kv]Det her burde vel også være en sak for pressen?

Nå er jo forumet kjent i dagbladet. :)

Muligens, men vil ta det litt rolig frem til jeg vet at saken virkelig er ute av verden, og så ta kontakt med advokat og høre om det er noe poeng i å gå for falsk anklage. Vet ikke om jeg har så lyst til å ha navnet mitt ut i avisene for noe slikt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...