Gå til innhold

E36 325is??


NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Ifølge alle stedene jeg har kommet over på nettet, så ser det veldig ut til at dette kun er, som nevnt, en utstyrsforbedring. Skinnseter, etc. Det er ikke noen motorforskjell på 325i og 325is.

Så svaret på det du lurte på blir da:

ja den finnes, men mest sannsynlig så er dette noe som blir lagt på en 325i når den blir importert til USA.

Er nok derfor du ikke finner så mange av dem her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner på Raufoss hadde i hvertfall en 325is coupe for noen år siden. Mener å huske at det satt flere hester i den enn i 325i, men det skal jeg ikke si sikkert

Da kan han få lov å tro det hvis det får han til å føle seg bedre :P

Hehe:)

Han tror vel det pga 318is sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme motor ja. Ganske godt utstyrt,men har ikke ALT av utstyr. kjenner en som har her på Lillehammer..

Okei, men de skal være godt utstyrte, er det som er forskjellen hvertfall :)

Jeg leiter etter 320is e-30 jeg.. Det har jeg lyst på. 192 hk 2 liter.. Mini M3 kan man kalle den.. 8)

Da må du lete i Italia, der de blei solgte :) Blei produsert 2540stk som 2 dørs og 1206stk som 4dørs, så det er ikke så mange av dem.. :) 2dører'n har komplett M-tech2 utseende, mens 4dører'n ser standard ut.

Kul vogn! :) Og den går ganske likt med M3, fordiom den har et par hester mindre og en del mindre NM med sine 210 mot M3'ens 238!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...