Kjetil Sømme Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 jamen min bruker lang tid på aks og i med at den kjørt tusen runder rundt jorda så går ikke den særlig fort heller.blææ. jeg må ha ordentlig bil for å kjøre der. En BMW? nei en gammal merce. Jeg tenkte på den ordentlige bilen du snakka om jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 jeg er med! dette har vi snakket litt om før her : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7021&highlight= og her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6944&highlight= samma hvilken bil du har ! "its not a race,its a rally" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Er ikke mulig å ligge over 200 de helt store strekkene uansett, alltid en treg bil som legger seg ut foran for å kjøre forbi en semi.., så de fleste klarer nok å henge på. Men, hadde jo såklart vært moro om bilen min blir ferdig ombygd til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 poenget her er vel at vi samles og kjører sammen en hel gjeng med bmw`er,og ikke hvem som kjører fortest var foressten innom schiedmann i Odense i sommer (de var åpen btw) og det er absolutt verdt et besøk, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Er ikke mulig å ligge over 200 de helt store strekkene uansett, alltid en treg bil som legger seg ut foran for å kjøre forbi en semi.., så de fleste klarer nok å henge på. Men, hadde jo såklart vært moro om bilen min blir ferdig ombygd til da.. Ombygd? Hva er det jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 jamen min bruker lang tid på aks og i med at den kjørt tusen runder rundt jorda så går ikke den særlig fort heller.blææ. jeg må ha ordentlig bil for å kjøre der. En BMW? nei en gammal merce. Jeg tenkte på den ordentlige bilen du snakka om jeg... selvfølgelig må det være en bmw, en ekte ///M bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Er ikke mulig å ligge over 200 de helt store strekkene uansett, alltid en treg bil som legger seg ut foran for å kjøre forbi en semi.., så de fleste klarer nok å henge på. Men, hadde jo såklart vært moro om bilen min blir ferdig ombygd til da.. Ombygd? Hva er det jeg ikke har fått med meg? Ta en titt her så er du oppdatert... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12478 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Ingen som skal innom koed i danmark da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Ingen som skal innom koed i danmark da?? Skal du ikke se bortifra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Eg er og med om det blir fra april neste år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 kan bli med eg også, håpe eg kjøre e30 med 325 e36 turbo motor da. hadde vert greit og kombinert det med en rudskogen tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 kan bli med eg også, håpe eg kjøre e30 med 325 e36 turbo motor da. hadde vert greit og kombinert det med en rudskogen tur Rudskogen? Skal du kjøre go-kart eller? Ringen er liksom tingen når man skal på tysklandstur da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Er med til våren, sommerdekk og nypolert bil, så tar jeg service i tyskland selfølgelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå