Leonard Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Fordelen med å kjøpe undertøy er jo at man egentlig kjøper det til seg selv... Bra jeg ikke er alene om å kle meg i dame undertøy Hehe. Fryktet den, men orka ikke redigere! Tenkte såklart på å se sin egen lekre dame i lekkert undertøy.. Jeg vet, men jeg kunne ikke dy meg Men, er helt enig med deg Gunnar. Når du drar ut for å kjøp undertøy, så ser man jo helst etter noe man hadde likte å sett dama si i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Hva er itsen med sexy undertøy, det skal jo av uansett. Nei bruk heller kronene på reise eller et spa opphold. Helst begge deler, sist nevnte selvsagt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Hva er itsen med sexy undertøy, det skal jo av uansett. Nei bruk heller kronene på reise eller et spa opphold. Helst begge deler, sist nevnte selvsagt sammen. Sexy undertøy har jo alt å si. Tiden før dama kler av seg (altså når hun har på seg sexy undertøy) er jo gull verdt hvis man kan det med å sett pris på ting, og er leken Faktumet er jo enkelt, det hun har på seg kommer skal av, med andre ord så har man noe koselig i vente. Det er her morroa begynner. Når jeg vet jeg har noe godt i vente, så tar jeg meg god tid. Så vidt jeg har fått med meg, så digger damene dette. Det er kun din egen kreativit som setter grensene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå