Gå til innhold

Angående bytting av selskap.

Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann, lurer på et par ting angående forsikringsbytte osv.

Kan selvfølgelig ringe, men spør dere først.

HAr nå IF som bilforsikring, og fikk for litt siden et krav på ca7300,-

Det er greit. Jeg ringte de for å dele denne summen opp i 2 mnd, og fikk ok på det. Men, 13 dager etter kommer 2premievarsel likevell! Dvs min forsikring er nå ikke gyldig. Har i lang tid tenkt å bytte forsikringsselskap, fordi IF er SVINDYR!

Da lurer jeg på, siden denne summen er en slags forhåndsbetaling, er det mulig å endre selskap nå? selv om jeg har fått dette kravet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare og si opp forsikringa i IF det og bytte til annet selskap..må ikke vente 1 år for og skifte selskap..det kan man gjøre så ofte man vil..

anbefaler deg og samle alle forsikringene dine hos Gjensidige..det har jeg gjort og er såkalt Gjensidige Fordel*** kunde og sparer MYE på bilforsikring :)

er du under 23 koster det jo litt ekstra og forsikre bil men dette får du igjen hvis du kjører skadefritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du under 23 koster det jo litt ekstra og forsikre bil men dette får du igjen hvis du kjører skadefritt

Men til gjengjeld så er også gjensidige de DESIDERT billigste for oss under 23 også. Blir bevist i test etter test. Er bare å ta en kjapp sammenlikning selv også.

En annen god ting med dem, er at de har en online prissjekk på hvor mye man ca får i forsikring. Prisen man får der er sånn ca litt høyere enn det man får hvis man faktisk snakker med en konsulent hos dem, men man får en pekepinne.

Eneste er at de har ikke absolutt alle modeller online. F.eks. ikke den normale 520i (eldre enn 2003, that is) :roll: *oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...