Gå til innhold

litt refs til brukere på forumet!

M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

vil bare få dette av hjertet mitt...

ser det er en del (inkl meg) som har sansen for litt stylet, og ombygde bmw'er, og en del av oss driver med dette og...

og når man legger sjela si i å få en bil sånn som man vil selv, og vil dele dette med andre her på forumet, så er det nesten bare dritt å få, jeg er klar over at folk har rett til sin mening, og det er bare fint å få forskjellige meninger fra dere, men når jeg har lest litt på forskjellige tråder rundt om her, så blir jeg litt flau over de mange barnslige kommentarene som kommer til tider! jeg tenkte åikke si noe om dette, ettersom jeg sikkert blir slaktet av 90 prosent av dere som leser dette, men jeg fikk nok når jeg så et bilde av en sølvgrå e36, der de hadde fjernet listene, og satt på noe så diskret som rieger infinity II styling og felger... kommentarene der var "æsj" "fy" "kebabtralle" osv osv... som et geni her inne sa for ikke lenge siden: DETTA ER IKKE ET ORIGINAL-BMW-FORUM!

og det er mange som tror at man ikke er ekte entusiast fordi man ikke vil beholde bilen som den så ut fra fabrikken, men jeg kan si at dette er bare tull! jeg er gjennomført bmw-entusiast, men legger vekt på at det ikke er no tull med den, og snur meg heller etter en som har lagt litt tid og penger og slit i å få den som han vil! jeg kjøpte meg en original-m3, ikke ombygd, sånt teller mer for meg personlig!

då det er sagt, er dette et bra forum, med mange aktive og seriøse brukere, og jeg takker gunnar for dette!! :applause:

da har jeg fått sagt det jeg ville, kom gjerne med innspill!

Ole, jeg vet at du støtter meg på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Smak å behag, noen liker ditt og noen datt, men litt må du tåle, når man legger ut bilde av bilen sin kan ikke du kreve at alle skal si løøøøøø heftig bil, da er det noen som liker den og noen ikke, men som sagt gi faen i hva andre synes, det er deg det gjelder, er du fornøyd med bilen, så er du det, jeg vet ikke men om kanskje noen år når jeg kommer hjem med en E4 M5 vil jeg høre mye fra familien min og noen i vennekretsen som kommer til å si, fy faen ..... du er en tulling assa, du kunne kjøpt nyere kulere mindre kjørt bil for 200.000kr, eller hva om jeg kjøper en e30 m3 for ca 200.000, da hadde hvertfall familien blir gærne, dem hadde sagt 80tallets bil for 200lapper, er du helt skrudd eller, men dem vet ikke. Det er det som er entusiasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok veldig rett. De fleste her er nok tilhengere av orginal BMW'er. Og det påvirker de andre her på forumet de har sans for andre typer styling enn Rieger. Selv så ville jeg ha sånn front som du, på bilen min. Men etter vel 1 år som aktivt medlem her så har jeg nok skiftet mening.

Jeg syns man kan spare seg for de "æsj" "fy" "kebabtralle" når det trossalt er snakk om en bil som er tilnærmet lik en orginal (jeg har ikke sett den sølvgrå e36). Når folk sier sånt så får jeg mer en følelse av at de prøver desperat å bli godkjent av resten av medlemmene, enn at de prøver å få frem sin egen mening.

Men så må jeg få sagt, det finnes grenser når det kommer til styling. Hvis bilen er gjennomført så ser det som regel bra ut, uansett hva du pakker på den. Men når man har en Diamant sort E36 med Rieger styling og så en rosa vinge bak, da er det om som blir gærnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde så godt jeg kunne å ikke si det sånn at folk trodde at jeg ikke liker at folk sier meningen sin, det har de allt grunn og rett til, og det er fint å høre negativt og positivt, men jeg kan holde meg til gode for å se spydige kommentarer, og beskjeder om "bilen er ødelagt" når den har fått en del det ikke står BMW på.... det er ikke om å gjøre å ha den mest originale bilen entusiasme går på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Legger man ut bilder av bilen sin med ønske om å få kommentarer, så må man tåle negative også.

Det viktigste er tross alt at du selv er fornøyd.

Enig med du :)

Men jeg syns det er litt værre at enkelte legger ut bilder av andres biler, kun for å rakke ned på bil/eier p.g.a rar-stygg styling e.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsåvidt enig med M3cabriolet. Jeg er ikke noe "styling" fæn generelt, liker diskre forandringer som gjør at bilen ser ut som en spesiell utgave man ikke hadde sett før. Når det er sagt har jeg respekt for alle som legger sjela i bilene for å få dem slik DE vil.

Hvis jeg gidder å kommentere en bil jeg ikke syns var særlig pen, pleier jeg å poengtere at det kun er mitt synspunkt og komme med en noe saklig kommentar. Å si at en bil ser litt for "MaxPower" ut for min del er ikke nødvendigvis negativt betont.

Men pleier ikke å gidde å kommentere biler jeg ikke syns noe om.

Jeg er mer opptatt av "handling" og prestasjoner enn styling, syns "styling" effekter bør være der pga. funksjon ikke utseende. Men hver til sitt, hadde vært jævlig tasi om alle likte det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Legger man ut bilder av bilen sin med ønske om å få kommentarer, så må man tåle negative også.

Det viktigste er tross alt at du selv er fornøyd.

Enig med du :)

Men jeg syns det er litt værre at enkelte legger ut bilder av andres biler, kun for å rakke ned på bil/eier p.g.a rar-stygg styling e.l

Enig i den der.

Er jo bl.a. ofte bruktbilannonser oppe "for slakt" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ein ut bilder så må ein rekne med at folk kjem med synspunkt...både negative og positive. Slakting er noko heilt anna, og her er eg heilt einig med trådstartar. Slakting er eg sjølv med på når det gjeld ekstrembilder henta frå utanlandske websider med EKSTREM styling, men prøver å vere snill og omtenksom, men sakleleg med bilar som har eigarar på forumet. At dette er eit forum som "diggar" orginalbilar er då berre tøv...er nesten ikkje ein bil som passar inn i orginalforma her.... nye felgar, senking, såkalla m3 speil, skjørt og spøyler over ein lav sko!!

Oppsummering: er i stor grad einig med trådstartar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2cght6tw]

Er jo bl.a. ofte bruktbilannonser oppe "for slakt" her.

JEG, mener at legger du ut bilen din på nett, så må du tåle kommentarer. Enkelt å greit.

En annen ting er å si at folk er idioter for at de gjør noe annerledes. Jeg personlig liker IKKE stylingtrenden som herjer nå, men det kan alle andre gjøre for meg. Det bryr jeg meg ikke om. Og til dere Stylingfantaster, dere er jo ikke akkurat bedre dere heller da, nå det kommer en kliss orginal bil, evt en med ///M-styling. Da er det jo kjedelig og mainstream osv... Men men, style bilene deres med god samvittighet, men ikke forvent at ALLE liker det dere gjør med bilene deres da.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfellet han nevner tror jeg det var snakk om noen som hentet frem en bil fra Finn eller AutoDB eller noe, men skal ikke garantere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...