Steffan C Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Smaken er som baken.Dette er god komentar, i forhold til æsj & kebabtralle osv..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Smaken er som baken.Dette er god komentar, i forhold til æsj & kebabtralle osv..... kjempe poeng! Ver litt nøkteren når ein skal "klage" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Jeg er heller ikke noen fantast av über stylede biler, men som sagt, legg ut det derre liker, men forvent ikke at alle liker d, så kan de som sier at bilen er ødelagt bare la være å si det, finne et penere ord for det liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Sier bare en ting! Det er godt vi mennesker er forskjellige! Kjedelig vis alle hadde hatt samme bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Sier bare en ting! Det er godt vi mennesker er forskjellige! Kjedelig vis alle hadde hatt samme bil. vel sagt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Stiller meg ening med at det burde hver et eget styling forum, men mener at det er jo ikke galt og hente inn en anonse fra finn.no eller autodb.no og legge inn her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0 handlet da egentlig om anonsen, pluss et par kometarer fra meg, det er kansje synd på eieren, men jeg sier bare det jeg mener.. alle har så vidt jeg vet rett til og si noe, men sparer meg for barnslige kometarer.. det er jo et diskusjonsforum, men hvis man tramper på tærne til noen, må man ha vett til å beklage og da man kan jo ikke bare ta en pinokeo heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 det var ikke bare denne tråden jeg snakket om, men det er jo fint å få et eksempel inn på tråden! jeg mener ikke å dra ut enkeltpersoner her, jeg vil bare si at en del her har en holdning jeg ikke liker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 skjønner det.. men ville feie foran min egen dør før jeg sa noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Som andre har nevnt før meg; det viktigste er at eier/bygger/styler selv er fornøyd med resultatet/utseendet! Min mening: Men det er faktisk ytringsfrihet her i landet og på forumet, sålenge det foregår under "kontrollerte former" og på en sivilisert måte Ber man om kommentarer så får man nettopp det, både positive og negative. Og hvis noen mener at de selv syns at en bil ser *ødelagt* ut, så mener jeg man har full rett til og si nettopp dette! Sålenge man ikke skriver slik som f.eks dette, etc: "Fy f***! Den bilen der ser jo helt ødelagt ut, eieren må jo være helt idiot som gjør/bygger noe slikt"! Altså, man får holde seg for god til og nevne hva man syns om selve personen/e Uansett så syns jeg det meste går stille, rolig og ordentlig for seg her på forumet! Kritikk, kommentarer og meninger kommer i bøtter og spann, både pos og neg! Og de få gangene det faktisk er litt på kanten, så er dere "sjefene" raskt ute og rensker opp *klappe* I mine øyne er altså de fleste kommentarer "lovlige" sålenge de er saklige! Og man kan gjerne gi en "grunn" til Hvorfor man mener nettopp dette! Det er viktig og være ærlig og å si ting rett ut (til en viss grad) ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Når man legger ut et bilde av en "pakkis"(FFS IKKE START NO PISS DISKUSJON BARE FORDI JEG KALLER DET FOR DET! Det er kun et utrykk; OG NEI JEG ER IKKE RASIST!) BMW og spørr hva folk syns om den, så er det jo tross alt ytringsfrihet i dette landet, og man kan regne med litt salt og pepper, og sikkert også endel ros... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Når man legger ut bilder av bilen sin må man tåle kritikk, men da bør det være konstruktiv kritikk sagt på en grei måte. Man trenger ikke å være så jævlig frekk å arrogant når man sier det. Som en annen her sa, man kan si det man mener, men man trenger ikke være drittsekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 har merket at mange norske bruker ordet pakkis som forkortelse for pakistanere for tiden, er jo vel greit siden jeg bruker ordet potet selv, men ikke lurt å si det til ukjente, da kan det ofte gå galt, men har man pakistanske venner i vennekretsen er jo det greit bare for sånn spøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Enig i ALT M3cabriolet sier her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Om 90% her ikke liker überstylede biler er vel det en viss oppfatning av det som foregår på norske veier. Ca. 10% av alle BMW'er er nedlesset med styling hinsides det som er normalt. Og om jeg skal få definere ordet normalt, så stammer ordet fra "norm" altså det som normen tilsier. Ordliste.no skriver følgende om ordet normal: "det alminnelige, det gjennomsnittlige." Om 90% her inne hadde likt å omkranse bilen med plastikk og tribals, så ville synet på veiene vært annerledes også. Jeg ønsker derimot og kalle en spade for spade. Jeg er veldig originalpoliti når det kommer til sjeldne bilmodeller. Hva bilmodeller det er produsert 1000-vis av, er fin stylig veldig velkommen. Styling gir et personlig preg. Men for meg er det ikke nedlagt arbeid/penger i styling og stylingens vekt som avgjør, men balansen mot bilens naturlige linjer. Brutal styling kan være flott om utgangspunktet er umulig. Men jeg ser på BMW som en naturlig skjønn bil som ikke trenger å forvrenges. Gleder meg for øvrig til å se noe brutalt på 1-serie. Det er et karosseri som trenger veldig mye nye linjer for å bli pen. IMHO. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 helt enig med trotto! det er jo en veldig vennlig tone på dette forumet. hvis dere tar en titt på utenlandske forum (spesiellt amerikanske), så vil dere få bakoversveis! der skal du ikke gjøre mye feil før du blir "flamed" som det så fint heter. og de er ikke milde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå