Trotto Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Finnes ikke stygge biler, bare unike. Noen er vell og merke mere unike enn andre Finnes noen kjedelige også.. Det jeg syns er irriterende, er att Alpina, hamann, hartage osv blir regna som stue reint i orginal miljøa. Dette har jeg ingen forståelse for.. Hvis man godtar disse tinga så må man godta sånt som Rieger og Seidl også, selv om de ikke har holdt på så lenge som feks Alpina( med de kule tre ratta sine ) Jeg vil instendig be autoart finne en Alpina som har tre ratt. Om det er treratt autoart mener, så trenger jeg hjelp der også. Jeg finner faktisk ingen Alpina som er utstyrt med noen av de 2 alternativene. Har Autoart litt fordommer? Alpina er ingen styling/tuning leverandør. Bilene har egne understellsnr, altså er Alpina registrert som en bilfabrikant. Det samme kan ikke sies om Seidl. Nå har jeg vel skrevet at Rieger styling kan jeg ha sansen for. Og stripene er en opsjon, men jeg ville personlig heller valgt striper på min bil enn lambodører. Stripene er lettere å fjerne om neste eier av bilen ikke ønsker de. Nå har jeg i tillegg vært inne på Seidl sine hjemmesider og surfet. Mesteparten av det de har er jo ikke så verst. Så hvorfor er intrykket mitt annerledes? Er det at de bilene jeg ser i Norge er senket enda 2 cm - altså 2 cm for mye? Eller er det lakkeringen som får begeret til å renne over? Eller den megatåpelige alu-vingen som absolutt må skrus fast i bakluka? Men for all del, utsmykk bilene som dere vil, mangfold skader ikke. Jeg kan selvfølgelig velge å tie når noen spør om meninger vedrørende sine biler. Og om alle som har kritiske/velmenende råd gjør det samme, vil jo responsen bli utelukkende positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 De fire bildene du har der oppe er jo bra stylet, dvs. de ser bra ut, i forhold til mange andre overstylede biler jeg har sett her på formuet.. Skjønner godt at disse er mer "stuerene" enn de andre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Ang. dette med kritikk; jeg er MEGET diskret når jeg skal gi konstruktiv kritikk til biler som postes her inne. F.eks "jeg ville droppa lyktespoilerne og nettingen i fangeren, ellers var dette en pen BMW" Slik kritikk kan ikke taes på en feil måte, i mine øyne. PS: Dette med kebabtralle osv synes jeg vi kan tåle å høre nå. Blir det samme som at vi kaller japsebilene riskokere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Som en kamerat sa da jeg kalte bilen hans riskoker - "øyh! hurtigriskoker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå