jcvold Skrevet November 2, 2005 Skrevet November 2, 2005 la oss teste bil-kunnskaper: fra hvilken bil stammer dette speilet??
Fredrik Skrevet November 2, 2005 Skrevet November 2, 2005 Jeg vet ikke til hvilken type bil speilet tilhører, men det er helt sikkert ikke til en Mercedes-Benz W124....en gammel Opel som mAZE foreslår høres imidlertid relevant ut...
mAZE Skrevet November 2, 2005 Skrevet November 2, 2005 Jeg vet ikke til hvilken type bil speilet tilhører, men det er helt sikkert ikke til en Mercedes-Benz W124....en gammel Opel som mAZE foreslår høres imidlertid relevant ut... Ja er 95% sikker på at det er det.. Så, jcvold, hva er premien??
Fredrik Skrevet November 3, 2005 Skrevet November 3, 2005 dette er mb124, har det speilet selv jo. Hmmm...så vet du ikke hva du har... ...Hvis du kikker litt på den lakkerte plastikkanten inn mot dørkarmen...så ser du at W-124 mangler den lange og spisse avslutningen oppover...altså den delen av speilet som ikke er lakkert på dette bildet...
///M Skrevet November 3, 2005 Skrevet November 3, 2005 dette er mb124, har det speilet selv jo. Hmmm...så vet du ikke hva du har... ...Hvis du kikker litt på den lakkerte plastikkanten inn mot dørkarmen...så ser du at W-124 mangler den lange og spisse avslutningen oppover...altså den delen av speilet som ikke er lakkert på dette bildet... Blæææææææ Nå sjekka jeg bildene av bilen min med den her, og JA jeg tok feil. det er ikke 124 likevel
Fredrik Skrevet November 3, 2005 Skrevet November 3, 2005 Så, så...ingen stor feil dog...og hvem går egentlig rundt og kikker direkte på en plastikkant i forbindelse med et bilspeil... Saken er at jeg også har kjørt rundt i en W-124...en fantastisk god bil egentlig...
///M Skrevet November 3, 2005 Skrevet November 3, 2005 Så, så...ingen stor feil dog...og hvem går egentlig rundt og kikker direkte på en plastikkant i forbindelse med et bilspeil... Saken er at jeg også har kjørt rundt i en W-124...en fantastisk god bil egentlig... hehe.sant det 124 er god bil det, har hatt min i snart 10måneder, er blitt glad i 124.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå