Gå til innhold

Gjettekonkuranse!

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg vet ikke til hvilken type bil speilet tilhører, men det er helt sikkert ikke til en Mercedes-Benz W124....en gammel Opel som mAZE foreslår høres imidlertid relevant ut... :D

Ja er 95% sikker på at det er det.. Så, jcvold, hva er premien?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er mb124, har det speilet selv jo.

Hmmm...så vet du ikke hva du har... :lol: ...Hvis du kikker litt på den lakkerte plastikkanten inn mot dørkarmen...så ser du at W-124 mangler den lange og spisse avslutningen oppover...altså den delen av speilet som ikke er lakkert på dette bildet... :wink:

auto_5651_506_DRN-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er mb124, har det speilet selv jo.

Hmmm...så vet du ikke hva du har... :lol: ...Hvis du kikker litt på den lakkerte plastikkanten inn mot dørkarmen...så ser du at W-124 mangler den lange og spisse avslutningen oppover...altså den delen av speilet som ikke er lakkert på dette bildet... :wink:

auto_5651_506_DRN-1.jpg

Blæææææææ

Nå sjekka jeg bildene av bilen min med den her, og JA jeg tok feil.

det er ikke 124 likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, så...ingen stor feil dog...og hvem går egentlig rundt og kikker direkte på en plastikkant i forbindelse med et bilspeil... :lol: Saken er at jeg også har kjørt rundt i en W-124...en fantastisk god bil egentlig... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, så...ingen stor feil dog...og hvem går egentlig rundt og kikker direkte på en plastikkant i forbindelse med et bilspeil... :lol: Saken er at jeg også har kjørt rundt i en W-124...en fantastisk god bil egentlig... :D

hehe.sant det 124 er god bil det, har hatt min i snart 10måneder, er blitt glad i 124.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...