jcvold Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 la oss teste bil-kunnskaper: fra hvilken bil stammer dette speilet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 mb 124? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Merce? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Det er ett lakkert Ascona C speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Jeg vet ikke til hvilken type bil speilet tilhører, men det er helt sikkert ikke til en Mercedes-Benz W124....en gammel Opel som mAZE foreslår høres imidlertid relevant ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Jeg vet ikke til hvilken type bil speilet tilhører, men det er helt sikkert ikke til en Mercedes-Benz W124....en gammel Opel som mAZE foreslår høres imidlertid relevant ut... Ja er 95% sikker på at det er det.. Så, jcvold, hva er premien?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Tror også mAZE har nokså riktig jah. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 dette er mb124, har det speilet selv jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 dette er mb124, har det speilet selv jo. Hmmm...så vet du ikke hva du har... ...Hvis du kikker litt på den lakkerte plastikkanten inn mot dørkarmen...så ser du at W-124 mangler den lange og spisse avslutningen oppover...altså den delen av speilet som ikke er lakkert på dette bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 5-serie E34 speil (org.) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 gammel fiat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Tørnby Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Ja jcvold, har noen gjettet riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 dette er mb124, har det speilet selv jo. Hmmm...så vet du ikke hva du har... ...Hvis du kikker litt på den lakkerte plastikkanten inn mot dørkarmen...så ser du at W-124 mangler den lange og spisse avslutningen oppover...altså den delen av speilet som ikke er lakkert på dette bildet... Blæææææææ Nå sjekka jeg bildene av bilen min med den her, og JA jeg tok feil. det er ikke 124 likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Så, så...ingen stor feil dog...og hvem går egentlig rundt og kikker direkte på en plastikkant i forbindelse med et bilspeil... Saken er at jeg også har kjørt rundt i en W-124...en fantastisk god bil egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Så, så...ingen stor feil dog...og hvem går egentlig rundt og kikker direkte på en plastikkant i forbindelse med et bilspeil... Saken er at jeg også har kjørt rundt i en W-124...en fantastisk god bil egentlig... hehe.sant det 124 er god bil det, har hatt min i snart 10måneder, er blitt glad i 124. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå