ac turbo Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Noen som har bilder av e-21 som er fixet opp???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 bare å søke på siden her det? hvis du ser på venstre siden i forumet her så står det søk i galleri skriv i e21 der daog se om du får noe resultat eller så er bilde søk på google en fin ting. funnet mye fint der som har gitt meg mye fine ide'r til bygget jeg holder på medhåper dette var til noe hjelp da jeg ikke har noen bilder av e21 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Dra på www.google.com og velg bilder... så skriver du inn f.eks; bmw e21 eller bmw 323 e21..da kommer det opp mye flotte klassikere du kan myse på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ac turbo Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 bare å søke på siden her det? hvis du ser på venstre siden i forumet her så står det søk i galleri skriv i e21 der daog se om du får noe resultat eller så er bilde søk på google en fin ting. funnet mye fint der som har gitt meg mye fine ide'r til bygget jeg holder på medhåper dette var til noe hjelp da jeg ikke har noen bilder av e21 selv Takk.ska sjekke d ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 i galleriet til propan her på forumet er det bilder av en flott e21 http://www.bimmers.no/album/?id=propan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Her har du ca 10000 bilder av først og fremst E30, men det finnes noen E21 også, sjekk f00000 og f00015, ellers er det bare å bla igjennom kankje du klarer det på en kveld. http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Du kan myse litt her... http://w.webring.com/hub?ring=bmwe21ring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Denne er i alle fall "fixed"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Er det E21 320 touring car det der?... Den står på ønskelista mi til jul Her er en rimelig strøken E21.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Ta turen innom www.bmwe21.net. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Er det E21 320 touring car det der?... Den står på ønskelista mi til jul E21 320i Grp.5 fra 1977 E21 320i Turbo 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Søk på E21 på PPF forumet. www.pure-pf.com. Da kommer det opp mange bilder + filmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Min er vel kanskje ikke fixet opp akkurat, men den er helt grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå