Morten318 Skrevet Desember 17, 2005 Skrevet Desember 17, 2005 sendt deg pm for en uke siden ca.. svarer du på den å?
M3cabriolet Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Skrevet Desember 17, 2005 sendt deg pm for en uke siden ca.. svarer du på den å? pm sendt
bmwdude Skrevet Desember 18, 2005 Skrevet Desember 18, 2005 M3cabriolet sorry!!! mEhE: kjenner jeg og jeg ga bare svar fra ham!!
M3cabriolet Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Skrevet Desember 18, 2005 M3cabriolet sorry!!!mEhE: kjenner jeg og jeg ga bare svar fra ham!! gode ting!
M3cabriolet Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Skrevet Januar 5, 2006 jaja... leker litt med tanken på å selge det jeg har liggende privat og, det bemerkes at alt dete er proffutstyr, så kommentarer på at man får ting til en hundredel av prisen på biltema e.l. er av ingen interesse! det som ikke har eget navn nedover her, er av merket debeer som er et søsterselskap av house of kolor! dvs. at dette er kvalitet! liten oversikt: DeVilbiss GTI-G1103-14 lakksprøye med 1,3mm dyse Mirka occilerende slipemaskin, som er lett, og god å holde, med borrelås Professionell luftdreven poleringsmaskin i koffert brukt tre ganger mirka abranet slipekloss, med slange spraydunk for silikonvask blått car system tørkepapir (dyreste og beste på markedet, enorm oppsugingsevne, og loer ikke!) 6 ruller 38mm maskeringsteip car system poleringspapir i boks halvfull boks med car system maskeringspølser 25 stk bandebeger i div størrelser 3M rubbing 1,5 liter 3M polish 1,5 liter 2 spraybokser gra grunning 4 spraybokser svart matt 2 spraybkser chrome look lakk 2,5 liter fyller (slipegrunning) 1 liter washprimer (syregrunning) 1 liter herder til washprimer 1 liter standox klarlakk 0,5 liter standox herder 7 liter HS klarlakk 2,5 liter HS treg herder 1 liter HS rask herder 1 liter MS herder (til fyller) 1 pk slipepapir til abranetkloss p120 1/2 pk slipepapir til abranetkloss p240 5 stk rørepinner i alu 20-25 lakksiler 190 micron 1pk poleringsgarn nesten full rull med maskeringspapir 1/3 rull med maskeringsplast sonax nybilvoks turtle wax bilvoks ca 150 ark mirka p240 til slipemaskin med borrelås ca 50 ark mirka p150 til slipemaskin med borrelås ca 50 ark mirka p500 til slipemaskin med borrelås og til slutt en liten uproff men nesten ny kompressor 25 liter 2,5hk 1-fas med slange. alt dette kostet godt over 20k nytt og ingenting er mer enn et år gammelt! kom med bud eller spørsmål, men foretrekker på pm!
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 11, 2006 Skrevet Januar 11, 2006 trenger ei lakksprøyte jeg, kan du skaffe noe som ikke koster skjorta? Helst med overliggende kopp.. og et par liter fyllprimer...
M3cabriolet Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Skrevet Januar 11, 2006 trenger ei lakksprøyte jeg, kan du skaffe noe som ikke koster skjorta?Helst med overliggende kopp.. og et par liter fyllprimer... selvfølgelig! send meg en pm med hva du hadde tenkt deg om det er en spesiell du vil ha (anbefaler DeVilbiss GTI) eller hvor mye peng du har tenkt å legge i det samt hva du skal ha den til, så skal jeg finne ete par forslag til deg!
erlend_p Skrevet Januar 17, 2006 Skrevet Januar 17, 2006 Hvor mye tar du for å lakkere en front fanger og en liten hekk-list i den kameleon fargen vi snakket om? Her er det jeg vil ha lakkert: http://norway.schmiedmann.com/ProductPi ... 58_big.jpg http://norway.schmiedmann.com/ProductPi ... 55_big.jpg Ps. Har lakk selv
M3cabriolet Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Skrevet Januar 22, 2006 hei! uff, har ikke sett svar! best om dere sender en pm!
M3cabriolet Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Skrevet Januar 23, 2006 svarer for harde livet her! de som ikke har fått svar på pm skrik ut!
M3cabriolet Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Skrevet Februar 12, 2006 du som skulle ha spraybokser, kan du sende meg en pm? har fått inn nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå