MrJohnsen Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Vær snill mot damene deres folkens.. Ellers kan dette skje: kilde: big-boys.com Stakkars fine bmwen som ikke klarer å forsvare seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Tror den dama ikke hadde fått det så lett etterpå gitt. Bilen er hellig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Fy søren så dårligt gjort. Stakkars BMW Den dama der skulle jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 nå tar du litt feil... Det var exen til dama han som eier bilen pulte på som gjorde det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 jeg skrev at det var big-boys som var kilden min for dette og der står det det jeg skrev. samme det... trist som faen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Da er det ihvertfall lov til å .Hadde vært noe annet hvis det var ei jente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 stakkars bil:S han/hun som gjorde det sku fått gjennomgå den samme behandlingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Regner med at han får en fin regning fra forsikringsselskapet til M3-eieren.. Men kanskje det var fortjent - å ligge med andres damer er rimelig dårlig gjort. Hvis det ikke var slutt først da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Faen, blir så irritert når jeg ser sånt . Må da være andre måter å få ut agresjonen på . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Regner med at han får en fin regning fra forsikringsselskapet til M3-eieren..Men kanskje det var fortjent - å ligge med andres damer er rimelig dårlig gjort. Hvis det ikke var slutt først da.. Er ikke sikkert han som eier bilen visste det a... dama som har gjort noe galt, ikke han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Den bilen der ble vel ikke så veldig langt ifra Totalvrak.. kommer vel lit an på hva slags maling det var... en skikkeli`GOD regning i alle fall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Regner med at han får en fin regning fra forsikringsselskapet til M3-eieren..Men kanskje det var fortjent - å ligge med andres damer er rimelig dårlig gjort. Hvis det ikke var slutt først da.. Hvis gutten er singel er det ikke han det er noe serriøst feil med , han har jo ikke vært utro med noen.. Det er kvinne menneske som ikke greier og holde bena sammen som skulle hatt deng her gitt . Fatter ikke de som altid skal denge de som ligger med dama dems, jeg hadde vel dengt dama evnt heve hu på dør.- Det er jo henne det ligger på når alt kommer til alt. Det er hu som er utro ikke han. Det er hennes valg, og hu hadde partner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Regner med at han får en fin regning fra forsikringsselskapet til M3-eieren..Men kanskje det var fortjent - å ligge med andres damer er rimelig dårlig gjort. Hvis det ikke var slutt først da.. Hvis gutten er singel er det ikke han det er noe serriøst feil med , han har jo ikke vært utro med noen.. Det er kvinne menneske som ikke greier og holde bena sammen som skulle hatt deng her gitt . Fatter ikke de som altid skal denge de som ligger med dama dems, jeg hadde vel dengt dama evnt heve hu på dør.- Det er jo henne det ligger på når alt kommer til alt. Det er hu som er utro ikke han. Det er hennes valg, og hu hadde partner. Kan ikke bli mer enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Jeg hadder rygget på den/de som hadde fucked opp bilen min så jævlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Hehe, hun skal ha vært jævlig pen dersom jeg skulle tilgitt henne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå