///stian Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Fin bil Tåmi Har sansen for disse bilen. Så skal jeg ha når jeg før unger, kåne, hytte, hund, kanin & svigerforeldre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 HVor har du handlet stylingen til denne bilen? Stylingen har jeg handlet hos en VW forhandler, der jeg jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 Pen bil det der ja... Fin farge også. Eneste jeg kunne sett for meg hadde vært finere, var mørkere netting i sportsgrillen, så den harmonerer mer med det sorte i fangeren under. Nettingen i grillen, skal lakkes sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 pen bil... intresangt emblem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Den var faktisk fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Hadde den trekt på rett enden så.. Fin bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Bra stylet! Akkurat sånn det skal være! Og må inrømme at jeg lo godt når du satt BMW emblemet i grillen på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Hvorfor fjerner alle Audi/VW-eierene emblemet i grillen? ....mest for at Kamei lagar sportsgrillar uten emblem!...og litt for at VW logoen ikkje er den tøffaste i verden (men ikkje mykje sler logoen til Audi!!) Flott bil, minner meg litt om den dagen i 1998 då eg henta min splitter nye Fjordblåe Passat TDI HighLine, senka og med feite felgar...... Har den enno og likar bilen godt! Lykke til Tåmi med flott bil og ein familie å putte inni (håpar eg) ...skal banne på at ingen tørr slette denne tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Flott bil, Tåmi! Men håper ikke du kjører rundt med BMW-emblemet i fronten til vanlig... Tror det er bra du har noe grommere utenom. 105hk i en slik kasse kunne vel gjort en ganske sliten i lengden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Pen bil det der ja... Fin farge også. Eneste jeg kunne sett for meg hadde vært finere, var mørkere netting i sportsgrillen, så den harmonerer mer med det sorte i fangeren under. Nettingen i grillen, skal lakkes sort. Da blir det strøkent vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 Flott bil, Tåmi! Men håper ikke du kjører rundt med BMW-emblemet i fronten til vanlig... Tror det er bra du har noe grommere utenom. 105hk i en slik kasse kunne vel gjort en ganske sliten i lengden.. Nei, BMW emblemet ble plassert der, som en spøk, i et innlegg på et annet forum, rettet mot Ove Kvam Ja har jo R6'en da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Meget pen bil du har fått deg, liker Touran veldig godt. Hadde jeg hatt kroner skulle jeg kjøpt en sånn til frua mi . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 fordi de ikke tør å vise at de har feil bil vel?? ...eller fordi Folkevogn ikke har et skikkelig emblem...det er jo kun to bokstaver i en sirkel, mens vi har en stilisert propell, litt farger og en cool forkortelse... Haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 fin bil, men ingen bmw.. få av bmw emblemet, Er det bmw du vill ha, så kjøp det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 fin bil, men ingen bmw.. få av bmw emblemet, Er det bmw du vill ha, så kjøp det.. Hvis du hadde lest gjennom tråden på forhånd så hadde du kansje sett at det ikke var seriøst ment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå