ovex Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Litt overrasket over at så mange sier de har respekt for 50 og nedover. Det er nettopp i slike fartsgrenser jeg sjelden ser at folk holder dem. Rundt her jeg bor er det et virrvarr av 30, 40 og 50-soner, men 95% av de som kjører her ligger i 50 i alle sammen. ...dette gledar meg og at dei fleste her inne har respekt for lover og reglar, og då spes i 60 kmt og nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Prøver å holde meg.50 og nedover der holder man seg til grensa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Og de fleste her har vel testet toppfarten sin? Niks! Har ikke det. Ikke vært i nærheten engang. Sier ikke at jeg aldri kommer til å gjøre det, men det haster ikke Forøvrig enig med Balleknalle og e9, irriterende med biler som ligger altfor nært Har ingen problemer med å slippe dem forbi, så kan dem heller plage noen andre istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Og de fleste her har vel testet toppfarten sin? Niks! Har ikke det. Ikke vært i nærheten engang. Sier ikke at jeg aldri kommer til å gjøre det, men det haster ikke Forøvrig enig med Balleknalle og e9, irriterende med biler som ligger altfor nært Har ingen problemer med å slippe dem forbi, så kan dem heller plage noen andre istedet. ikkje testa toppfart eg heller, men så har eg ikkje vore eigar av ein bil som ikkje har hatt toppfart på 210 km/t og oppover (bortsett frå Passaten med TDI...men det er ikkje ein bil som fristar til noko anna enn "vanleg" køyring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 det er sant det.. i østerdalen er det 60 ved noen tettsteder.. greit å kjøre 60 der... tenker bare på de som bor der og må leve med den trafikken der hver da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Holder grensa ved 70 og ned, og lar den løpe fritt etter det. Er deilig og cruse i 170+ på motorveien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå