Gå til innhold

Hvilken kjørestil har du?

SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

Litt overrasket over at så mange sier de har respekt for 50 og nedover. Det er nettopp i slike fartsgrenser jeg sjelden ser at folk holder dem. Rundt her jeg bor er det et virrvarr av 30, 40 og 50-soner, men 95% av de som kjører her ligger i 50 i alle sammen.

...dette gledar meg og at dei fleste her inne har respekt for lover og reglar, og då spes i 60 kmt og nedover. :applause::applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Og de fleste her har vel testet toppfarten sin?

Niks! Har ikke det. Ikke vært i nærheten engang. Sier ikke at jeg aldri kommer til å gjøre det, men det haster ikke :wink:

Forøvrig enig med Balleknalle og e9, irriterende med biler som ligger altfor nært :x Har ingen problemer med å slippe dem forbi, så kan dem heller plage noen andre istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de fleste her har vel testet toppfarten sin?

Niks! Har ikke det. Ikke vært i nærheten engang. Sier ikke at jeg aldri kommer til å gjøre det, men det haster ikke :wink:

Forøvrig enig med Balleknalle og e9, irriterende med biler som ligger altfor nært :x Har ingen problemer med å slippe dem forbi, så kan dem heller plage noen andre istedet.

ikkje testa toppfart eg heller, men så har eg ikkje vore eigar av ein bil som ikkje har hatt toppfart på 210 km/t og oppover (bortsett frå Passaten med TDI...men det er ikkje ein bil som fristar til noko anna enn "vanleg" køyring)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...