Gå til innhold

Hvilken kjørestil har du?

SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

teck, hvis dere har kjørt 195km/t i SNITT med en 520i, så er veien mer eller mindre RETT FREM, med bare høyhastighetssvinger. Den bruker jo et halvt år fra 180 til 200-210, og å holde 195km/t i snitt på en vei som karakteriseres som "veldig svingete" i Norge er helt fullstendig umulig. Som sagt kunne dere konkurrert med F1-bilene på de aller fleste løpene med en slik hastighet. De har fra 145 til 220 i snittfart på de forskjellige løpene. Snittet på VÅLERBANEN er liksom 100-120km/t..

Enig i den. Snittfarten synker fort hvis man ikke holder høy hastighet HELE tiden. Tror dere må regne en gang til på de tallene deres. Ta tiden dere brukte og finn ut antall km så har dere svaret :)

Angående min egen kjørestil, ligger jeg alltid 10-15 km/t over, og noen ganger mer. Men man blir bedre når man blir eldre. Jeg er nå 25, og kjører bedre enn det jeg gjorde som 18-19 åring... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, det er lett å bli vill i trusa når man er 18 å kjører bmw ;) Regner med de fleste kjørte ganske hardt når de var 18 og rundt den alderen, kanskje ikke alle, men de fleste!

Det stemmer, men faen det er kjipt når lappen ryker :cry:

Vert borti det du kanskje? :P

Jepp :oops:

2 år uten lappen og 23 dager på Sandeid

Å miste lappen var mye værre straff en "fengsel".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ett mattegeni, så kan noen forklare meg hvordan de regner ut den snittfarta der?

Det står 42km til flisa da du kjører ut av elverum, det stemmer, så er 46 på den avstanden vi måler, fra rundkjøring til rundkjøring.

Og forresten, har hatt 223kmt etter meteret med 2.0tdi femmer golfen mellom moss og oslo og på haslemoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte stort sett 10 over jeg også. Inntil i sommer. Da fikk jeg 6500,- i bot... Og som student får en 6000 i måneden.

Var forøvrig en litt irriterende plass å bli stoppet på; langt opp på fjellet (fidjeland for de som er kjent på vestlandet) sent en ettermiddag.

Alt i alt hadde jeg kanskje godt av en bot, men syntes det var i drøyeste laget. Boten burde vært en % andel av månedslønn eller noe... :? Kjører hvertfall som en engel nå, har ikke råd til noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppmotoren i Golf er en 2,0 liters 4-sylindret dieselmotor. Maksimalt dreiemoment på 320 Nm ved 1.750 o/ min. gir uanstrengt en akselerasjon fra 0-100 km/t på bare 9,3 sekunder, mens topphastigheten er 203 km/t.

Makan til missvisning på de bilene der da.

det tar 14minutter FJORTENminutter!!

Greit nok, men da er det ikke 46 km :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tar 14minutter FJORTENminutter!!

Greit nok, men da er det ikke 46 km :)

hagenisse.. istedenfor å sitte foran skjermen din og være sjalu siden andre tydeligvis er bedre sjåfører enn deg, som da ender med att du rakker ned på dem. kan du vel heller komme hit. og sitte på til elverum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men da får du slutte å motsi no du ikke vet noen som helst ting om!

Er du mann for din hatt. Så "rakker" du ikke ned på noen. For så å ikke tørre å delta på det for å få det bevist

ja, når sesongen kommer, og bilen er ferdig skal jeg ha den på banen ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...