Xsess Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Jeg kan ta med meg en GPS å sjekke alt neste gang, da får vi nøyaktige data på snittfart,toppfart,avstand,høydeforskjeller osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Har da ikke vært noen form for moralpreken her, har det? Flere har satt dine påstander i tvil, det er ikke rart i det hele tatt. Spesielt den med å kjøre 46 km på 14 min er morsom. Så det er god fredagsunderholdning, keep up the good work guys! Edit: Ja, høydeforskjeller, det blir bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Har da ikke vært noen form for moralpreken her, har det?Flere har satt dine påstander i tvil, det er ikke rart i det hele tatt. Spesielt den med å kjøre 46 km på 14 min er morsom. Så det er god fredagsunderholdning, keep up the good work guys! Edit: Ja, høydeforskjeller, det blir bra!!! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Har da ikke vært noen form for moralpreken her, har det?Flere har satt dine påstander i tvil, det er ikke rart i det hele tatt. Spesielt den med å kjøre 46 km på 14 min er morsom. Så det er god fredagsunderholdning, keep up the good work guys! Edit: Ja, høydeforskjeller, det blir bra!!! Jeg tok med høydeforskjeller bare for å poengtere unødvendigheten i det. Og forresten, jeg påpekte att det blir kalt skryting, jeg klagde ikke på noen form for moralpreken her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Yupp! Stakkars deg som blir kalt en skrytepave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 åssen kan dere for det første uttale dere om dette. når dere ikke en gang vet hvordan strekkningen ser ut? som jeg har sagt. KOM HIT OG PRØV DA... dere kan ikke komme og uttale dere om noe dere overhode IKKE KJENNER TIL. åhå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 åssen kan dere for det første uttale dere om dette. når dere ikke en gang vet hvordan strekkningen ser ut?som jeg har sagt. KOM HIT OG PRØV DA... dere kan ikke komme og uttale dere om noe dere overhode IKKE KJENNER TIL. åhå!! Synes du ikke det er det minste rart at vi setter i tvil at dere har kjørt 46 km på 14 minutter? (Dere har jo målt at det er nettopp 46 km flere ganger). Og dette har dere gjort et par tre ganger hver dere, til samme tid hver gang eller? Og ihvertfall én gang på vinterføre? Og dere bare fortsetter å kverulere mot ganske vektige argumenter som f.eks hvis dere må bremse ned for å kjøre gjennom én rundkjøring, veikryss el.l. dropper gj.snittshastigheten dramatisk. Dra den der på det lokale gatekjøkkenet, jeg velger å ikke tro på dette. Men som sagt, god story dah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 på denne strekningen fins det ingenting som gatekryss, rundkjøring eller andre ting i ett veinett som tvinger oss ned i fart. kun svinger og elg. møt opp på flisa da.. så kan du få prøve selv. tør du ikke. så hold munn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Nei, ber du meg holde munn kan jeg garantere deg akkurat det motsatte. Det å møte opp på Flisa og kjøre mot Elverum i over 200 km/t (på vinterstid) tør jeg ikke, det er helt sikkert. Jeg har to herlige barn og en skjønn kone som jeg holder så utrolig av... Ei heller har jeg ønske om å ta andres liv. Jeg har racing som hobby og får utløp for all min fartsglede her... 1,6 sekunder på 0-100, greit nok det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Det er ikke opp til meg å bestemme om du/dere skal velge å tro på dette eller ikke, jeg sier det bare som jeg har opplevd det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 åssen kan dere for det første uttale dere om dette. når dere ikke en gang vet hvordan strekkningen ser ut?som jeg har sagt. KOM HIT OG PRØV DA... dere kan ikke komme og uttale dere om noe dere overhode IKKE KJENNER TIL. åhå!! ....det kallast logikk!! og er noko som ofte vert brukt for å vurdere sansynlegheita av noko som er gjeve ut frå gitte faktorar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Kan vel også nevne flisa -> bograngen turen og da, da snakker vi vesentlig svingete vei. Det er snakk om ~35km på denne strekningen, den tilbakela jeg og Mr_Lecter på 16 min i min forrige 320i, uten senking med 14 toms hjul med 82 i profil, 185 i bredde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Kan vel også nevne flisa -> bograngen turen og da, da snakker vi vesentlig svingete vei. Det er snakk om ~35km på denne strekningen, den tilbakela jeg og Mr_Lecter på 16 min i min forrige 320i, uten senking med 14 toms hjul med 82 i profil, 185 i bredde.O.T: 185/82-14" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Jepp, orginale BMW hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Ok, men det kan vel ikke være 82 profil, det har jeg aldri hørt om. Er vel 60 eller 65 profil som er mest vanlig til 185 bredde og 14". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå