Ettertenning Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 en kompis av meg han har en 316i med chip og kn filter effektanlegg den er det ca 790 hk i pga chippen... veldig bra chip... Eg tror mer på kompissen min for og si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Som sagt, jeg bare forteller, er opp til hver enkelt å velge hva de vil tro. Har heller ingen argumenter som gjør dette mer troverdig, 82 profil er det høyeste du får. Feks hvis det ikke står profil, da er det 82 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Må nok innrømme at eg altid ligger ein del over fartsgrensene.. 60, 50 og 30 soner er det einaste eg helde. Vist ikkje ligge eg rundt 110 - 120, alt etter forholda.. Men det kjem seg vel med åra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Ja, det er lett å bli vill i trusa når man er 18 å kjører bmw Regner med de fleste kjørte ganske hardt når de var 18 og rundt den alderen, kanskje ikke alle, men de fleste! kjørte faktisk pent når jeg var 18 men jo mere erfaring jeg får og eldre jeg blir jo hardere kjører jeg da? hehe. men har kjørt feilhjulstekk i snart 3 år nå så gleder meg til å fåsuper bimmer'n min på veien så jeg kan lære meg å kjøre sikkelig bil ja. ikke at det har vært noen hindring å ta en sladd nå og da. ps jeg bruker ikke brekket. hehe kjenner man bilen kan man legge den ut uten brekket. heh og tro meg folka som har sittet på blir like froskrekket hver gang jeg pisker denna 1.4 corolla'n min sidelengs i svinga(uten å brekke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 en kompis av meg han har en 316i med chip og kn filter effektanlegg den er det ca 790 hk i pga chippen... veldig bra chip... Eg tror mer på kompissen min for og si det sånn til og med jeg har tatt igjen m5 med 2liter forgasser motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 åssen kan dere for det første uttale dere om dette. når dere ikke en gang vet hvordan strekkningen ser ut? Veldig enkel matte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Ingen med litt sunn fornuft vil tro på dette... Eneste måten å overbevise folk på er å filme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Ligger ALLTID 10-15 over.. uansett vei ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Tror barnslig er ett mer passende ord... Helt sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 herregud.. ja jeg skal faen meg gi dere film når jeg jeg får bayern på veien igjen. om ikke xsess gir dere en først.. så skal dere få sitte der og eta mækk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 50sone ligger i 60, 70sone ligger i 80, 80 sone ligger i 100, 100sone ligger i 120, med engang jeg er utafor norge, så er det maks fart,bruker blinklysa aktivt,forbikjører biler ofte,tar svinger i høy fart, men er verre enn kjerringer i vintern, passer på veldig mye da. Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 herregud.. ja jeg skal faen meg gi dere film når jeg jeg får bayern på veien igjen. om ikke xsess gir dere en først.. så skal dere få sitte der og eta mækk!! Hvis ikke det er DU som ender opp på et jorde og eter møkk i forsøket da... Only time will show! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Får bare inderlig håpe at det skjer uten at han tar med seg noen andre. Kjør fra deg på bane! Ikke i trafikken. Det kan så alt for fort gå galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir_Hood Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 åssen kan dere for det første uttale dere om dette. når dere ikke en gang vet hvordan strekkningen ser ut? Veldig enkel matte *Wroooom* kansje det var skifte til vintertid (og vi stiller klokken en time tilbake) Blir vel nærmere 20 over for min del men har respekt for skoler og tett bebyggelse! har respekt for alt fra 50 og nedover! Man kan da kjøre som folk selv om man ligger litt over! Det er mange som kjører som griser og holder fartsgrensa eller ligger under! Men de er ikke farlige de??? Gleder meg til snøen Gruer meg til saltinga Hvorfor kunne det ikke bare vært sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Litt overrasket over at så mange sier de har respekt for 50 og nedover. Det er nettopp i slike fartsgrenser jeg sjelden ser at folk holder dem. Rundt her jeg bor er det et virrvarr av 30, 40 og 50-soner, men 95% av de som kjører her ligger i 50 i alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå