Gå til innhold

Hvilken kjørestil har du?

SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, det er lett å bli vill i trusa når man er 18 å kjører bmw ;) Regner med de fleste kjørte ganske hardt når de var 18 og rundt den alderen, kanskje ikke alle, men de fleste!

kjørte faktisk pent når jeg var 18 men jo mere erfaring jeg får og eldre jeg blir jo hardere kjører jeg da? hehe. men har kjørt feilhjulstekk i snart 3 år nå så gleder meg til å fåsuper bimmer'n min på veien så jeg kan lære meg å kjøre sikkelig bil ja. ikke at det har vært noen hindring å ta en sladd nå og da. ps jeg bruker ikke brekket. hehe kjenner man bilen kan man legge den ut uten brekket. :whistle: heh og tro meg folka som har sittet på blir like froskrekket hver gang jeg pisker denna 1.4 corolla'n min sidelengs i svinga(uten å brekke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis av meg han har en 316i med chip og kn filter effektanlegg den er det ca 790 hk i pga chippen... veldig bra chip...

Eg tror mer på kompissen min for og si det sånn :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

til og med jeg har tatt igjen m5 med 2liter forgasser motor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50sone ligger i 60, 70sone ligger i 80, 80 sone ligger i 100, 100sone ligger i 120, med engang jeg er utafor norge, så er det maks fart,bruker blinklysa aktivt,forbikjører biler ofte,tar svinger i høy fart, men er verre enn kjerringer i vintern, passer på veldig mye da.

Samme her :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:stupid: åssen kan dere for det første uttale dere om dette. når dere ikke en gang vet hvordan strekkningen ser ut?

Veldig enkel matte :)

*Wroooom* kansje det var skifte til vintertid (og vi stiller klokken en time tilbake) :lol:

Blir vel nærmere 20 over for min del men har respekt for skoler og tett bebyggelse! har respekt for alt fra 50 og nedover!

Man kan da kjøre som folk selv om man ligger litt over! Det er mange som kjører som griser og holder fartsgrensa eller ligger under! Men de er ikke farlige de??? :angry:

Gleder meg til snøen :D

Gruer meg til saltinga :(

Hvorfor kunne det ikke bare vært sommer? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...