Hhenrik Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Hei! Har vært på utkikk etter nybil nå i en tid, å har sett en del på e46. Fant en på finn.no som så ganske så bra ut. http://finn.no/finn/car/object/;pdc=1131096482809?finnkode=6347440&sid=2aZaueEA4972590&pos=120&tot=396&page=5 Er det noen feil på denne modellen jeg bør være obs på? Rustskader, slitasje osv.? Noen som har erfaring med bilen, kjøremessig, motormessig osv.? All info hadde vært til STOR hjelp. Har også tenkt å spør omå få en naf-test på bilen før kjøp. Mvh. Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 har kjørt en 5-serie med samme motor. E39.. hadde den i 3 år. varèn gang den ikke startet. husker ikke hvorfor, men helhetsintrykket er at det var en kjempegod bil... så motoren er gode greier.. (tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 bilen ser nå veldig bra og fin ut og prisen er vel ikke noe å si på med den motoren der sjekk etter rust over/bak skiltplata forran hvertfall..har en kompis som har en 99mod 320 og er storfornøyd med den løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 høres bra ut Hvordan er det å oppgradere stereoen i bilen? kan jeg fjerne den gamle spilleren, bruke en annen, eller vil dette gå dårlig? Kan jeg isåfall bruke org. spilleren på forsterkeren min uten at lyden blir dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Ja, bilen var lekker, litt overrasket at en 323 99 E36 ligger på en slik pris, men det er jo sedan'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BEMWE Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 lett å oppgradere stereo, får kjøpe adaptaer til å sette inn da pioneer er mindre spiller enn denne. får også kjøpt kontakter til å koble det originale ledningssettet over til pioneer. men det er en utfordring å få plass til alle ledningene inni der. stereoen låter faktisk bra original dersom det er cd da. savner bass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 jeg har liksom liggenes en kx700.5 forsterker, 2x10" subelement, 6x9 rockford fosgate, sony spiller å focal frontsett. så hadde et ønske om å fått dette inn i min neste bil. så hvis org. spilleren i bilen er bra, kan jeg da føre signalkabler bak til forsterkeren fran org. spiller? er det i det hele tatt signal-utgang på org. spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå