Cappel Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Tenkte jeg skulle komplettere de piggfrie dekkene med det, i og med at jeg er mye på fjellet med bratte bakker og løssnø. Fikk et lite sjokk når jeg hørte prisen på Torshov Bilrek. 970 kr i dim 225/45-17 Var visstnok veldig uvanlig med denne dimmensjonen mente de, derfor var det så dyrt. Tenkte at da får det heller vente litt... Men sjekket så på BilTema, der var det jammen meg bare 179 kr for alle dimensjoner! Takk til svenskene nok en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Ja det er billig hos oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Har Biltema til 17" da? Kikket etter til mine vinterdekk, og mener de som passer til mine var de største som var - 205/55-16". Tror jeg må ha et slikt sett. Bare synd man må ha to par om man på en bakhjulstrekker vil ha både fremkommelighet og brems. Du er ikke redd for felgkantene eller? Ser for meg at 45-profil er veldig lite for kjettingene å "henge" på, slik at de må gå litt lenger opp.. men vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Tenkte jeg skulle komplettere de piggfrie dekkene med det, i og med at jeg er mye på fjellet med bratte bakker og løssnø.Fikk et lite sjokk når jeg hørte prisen på Torshov Bilrek. 970 kr i dim 225/45-17 Var visstnok veldig uvanlig med denne dimmensjonen mente de, derfor var det så dyrt. Tenkte at da får det heller vente litt... Men sjekket så på BilTema, der var det jammen meg bare 179 kr for alle dimensjoner! Takk til svenskene nok en gang. Jeg skulle ha kjettinger til bilen på thorsov. Sa dimensjonen og fyren lurte på om det var riktig. Altså 235/45 17" han trodde ikke på meg så han måtte bli med ut å se på bilen. Kjøpte på tema jeg og! Funket veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Vel biltema er ikke "såh" billig, men det er bare det at dem andre er så fryktlig dyre!. Betalte 100 på plantasjen for en sær dim med hurtigkjettinger i fjor. Vet ikke hvem jeg skal takke, men uansett takk til hagelaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Er det ikke fort at hurtigkjettingene kan ta borti skjermen, hvis bilen er litt senka? Bilen min er bare senka 60/40. Eg trur ikke det er plass på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Hva med dekkpose eller hva det nå heter? Jeg prøvde det, for jeg orket ikke styret med kjetting. Jeg har en ekkel bakke, og med de på så kunne jeg stanse og ta bakkestart uten problemer, så det er helt genialt. Kan annbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå