oddis Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Dette høres utrolig bra ut. Visste ikke at de hadde en så bra ordning Lenge leve Koed Tror nesten jeg bestiller meg en M-tech II kit ASAP nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 er noe daniel har snekra sammen i det siste...har ikke prøvd det, men han sa hvis det var på lager og du bodde i Oslo/Akershus fikk du varene på 2 dager!!!!!!! maks leveringstid var ca en uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 er noe daniel har snekra sammen i det siste...har ikke prøvd det, men han sa hvis det var på lager og du bodde i Oslo/Akershus fikk du varene på 2 dager!!!!!!!maks leveringstid var ca en uke!!! Det tviler jeg ikke på... jeg har bestilt noen deler fra koed... og det tok ikke mange dagene før jeg hadde det opp i bodø... 5dager? eller så var det 6... det gikk fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Jeg bestilte en Motronic-hjerne på mandag. Fikk den i dag Genial service.... Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Jeg har i den senere tid handlet en del der, og kommer nok aldri til å handle andre steder. Genial service! Send en mail til daniel@koed.dk, og spør om det du lurer på, og du vil få svar Jeg har handlet kun brukte deler, så jeg vet ikke hvordan det blir ned toll. Men det vet nok Daniel. Han er forresten norsk Lykke til... Det tilkommer ikke TOLL på slikt utstyr (nytt bilutstyr). Kun moms/merverdiavgift/hvaduennvilkalledet. -> 25% av totalsummen inkl frakt. Er ikke toll på bil deler.. men mva... skjønner ikke helt va forskjellen er.. er bare en måte på å få mere penger ikassa. MVA er noe alle må betale på varer siden vi er privatpersoner. TOLL blir bestemt etter visse satser for å beskytte det indre markedet i Norge. Som et eksempel, så er det 150,- per kilo på Brasiliansk indrefilé (I kid you not). MVA tilkommer også. Altså: produkter som kan ødelegge for det norske markedet, da helst innen landbruk, er det som regel alltid toll på. Du finner alle tollsatsene på tollvesnets sider (som for tiden er blitt redesignet, slik at jeg -IKKE- kan gi en direktelink til tariffene.. Og by the way... Det er ikke toll på: balistiske raketter eller stridsvogner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Koed er _meget_ rimelige på brukte deler, og Daniel som tar seg av det norske salget er som det har blitt nevnt lenger oppe i tråden norsk, så han er det ikke problemer å ta kontakt med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Og by the way...Det er ikke toll på: balistiske raketter eller stridsvogner Ikke? Konge! Da får jeg råd til mat i tillegg til de stridsvognene jeg har bestilt! Gunnar, flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 støtter alt positivt som har blitt sagt om både koed og daniel her.. MEGET god service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Gunnar: Glimrende tiltak! Har selv bestilt en del fra Koed, og har bare positivt å si. Service uten sidestykke. Fornøyelse å handle med de gutta der. Billig er det og. Kan gå tregt via posten og somlevesenet pga fortolling og moms. Det tar bare 2-3 dager fra Koed til Oslo, men er fortollinga i Oslo som tar tid Men hvis de nå går utenom posten, så er det bare å handle i vei. Anbefales på det varmeste folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Da er pakke nr 2 bestilt og det kommer ikke til å bli den siste. Knall bra service.. Så dette er ikke noe spekulere i.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Hmm... Sende mail til daniel@koed.dk inatt, men ikke fått svar ennu. Var spm om pakketilbud, etc. Noen andre som har erfaring med at de ikke alltid svarer kjapt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Han har sikkert mye å gjøre så det kan hende han glemmer det. Jeg har snakket med han i dag over mail og tlf så du kan bare send opp en purremail eller ringe han (nå har han sikkert fri da men) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Han hadde visst fri på fredag. Fikk mail omtrent RETT etter jeg skrev forrige innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 Ja, Var litt uheldigg me det grenerøre som ble bestillt når jeg starta denne tråen og det har ikke kommet enda. Det er vell mest fordi grenrøre de har til m20 motoren var utsolgt. Og det ville ikke bli sent før i jan/feb da de måtte produseres fler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 Synnest ikke koed har så allt for go service !! Bare u flaks me meg. Skule ha en pakke på torsdag seinest fredag. Men den har ikke kommet !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå