Gå til innhold

Vil ha AngelEyes til E46

ovex
 Share

Anbefalte innlegg

Men.. når sant skal sies.. så vet jeg ikke helt med kvaliteten på de.. Den ene min har begynt å lyse mye svakere enn de 3 andre nå.. jævelig kjedelig å måtte kjøpe en ny en.. fra usa eller hvor du hander.. for så å måtte åpne lykta på nytt og bytte ringen.... Og har du lyktespylere så kan du regne med en deeeeel knoting for å jobbe med lykten.. hehe.. De sloss bokstaveligtalt mot deg! :lol:

Når det gjelder kvalitet så skal jo den i utgangspunktet være bra på Chromium. Personlig har jeg ikke hatt problemer med at ringene har gått i stykker av seg selv, men hvis dette har skjedd så skal det jo i følge Ümnitza/JleviStreewerks være livstidsgaranti. Det eneste man i så fall må betale er frakt. Ellers koster jo ikke en ny ring mer enn $25, om man skulle være så uheldig å ødelegge en selv. Og det kan jo fort skje om man er litt hardhendt og utålmodig. Noen ringer kan også ha litt kaldstard-problemer med en gang man starter bilen. Har du sjekket alle tilkoblinger, MacSi?

På den annen side; det at det i det hele tatt er mulig å få kjøpt en ny ring eller to, ser jeg jo på som en fordel i seg selv. Tviler på at alle andre løsninger gir samme mulighet om en ring skulle ryke.

Angående lyktespylere så har jeg ingen erfaring, men har hørt at det skal være noe knot ja -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder kvalitet så skal jo den i utgangspunktet være bra på Chromium. Personlig har jeg ikke hatt problemer med at ringene har gått i stykker av seg selv, men hvis dette har skjedd så skal det jo i følge Ümnitza/JleviStreewerks være livstidsgaranti. Det eneste man i så fall må betale er frakt. Ellers koster jo ikke en ny ring mer enn $25, om man skulle være så uheldig å ødelegge en selv. Og det kan jo fort skje om man er litt hardhendt og utålmodig. Noen ringer kan også ha litt kaldstard-problemer med en gang man starter bilen. Har du sjekket alle tilkoblinger, MacSi?

På den annen side; det at det i det hele tatt er mulig å få kjøpt en ny ring eller to, ser jeg jo på som en fordel i seg selv. Tviler på at alle andre løsninger gir samme mulighet om en ring skulle ryke.

Angående lyktespylere så har jeg ingen erfaring, men har hørt at det skal være noe knot ja -)

Altså.. ujevn farge, svakere styrke og lignende har de alltid hatt de 5-15 første sekkundene.. sånn er det jo med den teknologien..

Men en dag så bare sluttet den ene ringen å lyse med full styrke.. Den bare gløder.. veldig svak lilla.... har prøvd å bytte plass på spennings-omformeren.. men samme ringen lyser svakt.. så det er nok selve ringen..

Jeg har egentlig noe uoppgjort med han typen på jlevisw.. han sendte meg noen ringe med feil "backing-plate"..

Jeg sa fra om det.. men vi ble enig om å ikke gjøre noe med det da.. men nå som den ene ringen har røket.. så skal jeg foreslå at han sender 4 nye like til meg..

Var igrunn rimelig skuffa da jeg fikk de ringene og fant ut at de egentlig var feil..

Det burde de ha sjekket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, har en e46 jeg skal montere ringer på, er det en vanskelig jobb, må jeg skru ut hele lykta, er glasset limt? har ikke xenon lamper.

Når det gjelder mitt sett, så var ikke tilkoblingen i seg selv vanskelig. Det som tar tid er jo å ordne kablene pent, feste dem skikkelig osv. Når man skal mekke så dukker det jo alltid opp noe, så tålmodighet er jo en fordel :)

Jeg skrudde ikke ut lykta. "Glasset" er kun festet med klips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...