Gå til innhold

Bilen hopper når man burner??

Kenneth BMW
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg drev å burna me firmabilen i går, en opel vivaro td, den også hoppa når jeg spant, trodde det var fordi den ikke fikk skikkelig hjulspinn jeg, at den fikk litt å litt tak liksom.. Kansje det e r foringene på den også da.. Hm.

Den bilen går forøvring ganske så bra synes jeg :D noen som har testa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drev å burna me firmabilen i går, en opel vivaro td, den også hoppa når jeg spant, trodde det var fordi den ikke fikk skikkelig hjulspinn jeg, at den fikk litt å litt tak liksom.. Kansje det e r foringene på den også da.. Hm.

Den bilen går forøvring ganske så bra synes jeg :D noen som har testa?

dette er vell ganske normalt på kjipe forjulstrekk biler? har vell opplevd denne "hoppeeekten" på så og si alle forhjulsdrevne biler jeg har kjørt av nyere type :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omega'n til brutter er også sånn. Bytte traversforinger bak, så regner jeg med du er kvitt problemet :wink:

E30'en min er ikke sånn :D Spant som faen den til jeg tok ut motoren på den :lol: Fikk til lange burnouter med bremsen inne på tørra å greier! Gleder meg til det er turbo på den også, da spinner den enda mer :D:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det har noe med diffbrems å gjøre, har sotte på med mangen burouter med diffbrems og ingen av de har hoppet uansett hvor lenge vi har stått å røyklagt..

Når hjula har god nok fart er det ikke noe problem, det er når hjula er akkurat mellom grep og ikke grep.. type hvis du drar avgårde på litt mye gass, uten å egentlig forsøke å burne. Slik har det ihvertfall vært på de jeg har prøvd på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...