Kenneth BMW Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 da får vi bare sjekke opp alle foringene bake da eller er det noe spesielle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Foringene tilselve bakstillinga,er vel 4 på e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Mest sannsynlig er det nok at du begynner å få grep igjen.. Samma skjer når jeg skal burne med trialsykkelen.. Har jeg ikke stor nok fart på dekket begynner sykkelen å hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 var plaga med samme på min bil og d skyltes i opphengsforingen på mellomakslingen, bytta dn så var d borte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Jeg drev å burna me firmabilen i går, en opel vivaro td, den også hoppa når jeg spant, trodde det var fordi den ikke fikk skikkelig hjulspinn jeg, at den fikk litt å litt tak liksom.. Kansje det e r foringene på den også da.. Hm. Den bilen går forøvring ganske så bra synes jeg noen som har testa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 driftbrems vet ikke noe om, men hvilke foringer kan gjøre dette?? DRIFTbrems faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Jeg drev å burna me firmabilen i går, en opel vivaro td, den også hoppa når jeg spant, trodde det var fordi den ikke fikk skikkelig hjulspinn jeg, at den fikk litt å litt tak liksom.. Kansje det e r foringene på den også da.. Hm.Den bilen går forøvring ganske så bra synes jeg noen som har testa? dette er vell ganske normalt på kjipe forjulstrekk biler? har vell opplevd denne "hoppeeekten" på så og si alle forhjulsdrevne biler jeg har kjørt av nyere type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 da får vi bare sjekke opp alle foringene bake da eller er det noe spesielle? bærearma bake ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 På den gamle e30`n hadde jeg også det problemet, fant feilen og det var bakakselopphenget som var totalt råttent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Omega'n til brutter er også sånn. Bytte traversforinger bak, så regner jeg med du er kvitt problemet E30'en min er ikke sånn Spant som faen den til jeg tok ut motoren på den Fikk til lange burnouter med bremsen inne på tørra å greier! Gleder meg til det er turbo på den også, da spinner den enda mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Kan nok være diffbremsen og! dette skjer med min og! skjedde ikke med den gamøe... skjer bare viss det er tørt... gir jeg nok gass og får den høyt nok på turtall så hopper den ikke i starten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 tror ikke det har noe med diffbrems å gjøre, har sotte på med mangen burouter med diffbrems og ingen av de har hoppet uansett hvor lenge vi har stått å røyklagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 nå er det vel iokke snakk om burning... men viss du står i ro så gir du litt gass og slipper clutsjen sånn at du begynner spinne... men så gir du fremdeles bare gass sånn at dui fåår fart,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Har ikke noe med diff brems å gjøre, er slitte foringer som er synderen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 tror ikke det har noe med diffbrems å gjøre, har sotte på med mangen burouter med diffbrems og ingen av de har hoppet uansett hvor lenge vi har stått å røyklagt.. Når hjula har god nok fart er det ikke noe problem, det er når hjula er akkurat mellom grep og ikke grep.. type hvis du drar avgårde på litt mye gass, uten å egentlig forsøke å burne. Slik har det ihvertfall vært på de jeg har prøvd på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå